דיבאלה הציל את יובה, 3:3 מופרע בין אינטר לפיורנטינה בדקה ה-101

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

הגברת הזקנה נראתה רע ורק שער מאוחר של הארגנטינאי מנע מבוכה וקבע 0:1 דחוק על בולוניה. ג'ורדן ורטוט קבע 3:3 דרמטי עבור הסגולים מול הנראזורי 11 דקות בתוך התוספת. נאפולי חגגה על פארמה 0:4, צמד למיליק

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) עם שישה מפגשים. סמפדוריה פתחה את משחקי היום וקטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים עם 0:1 ביתי על קליארי. לאחר מכן, בצל ההפסד הכואב לאתלטיקו מדרדיד, יובנטוס השיגה ניצחון דחוק 0:1 בבולוניה. פארמה קיוותה לחלץ נקודות בביתה מול נאפולי החזקה אבל נכנעה 0:4,ובמותחן בפירנצה אינטר, כבר ראתה עצמה עם שלוש הנקודות, אבל שער דרמטי עמוק בתוספת הזמן קבע 3:3 מטורף.


בולוניה – יובנטוס 0:1

אחרי ההפסד הצורם לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות, הביאנקונרי ביצעו לא מעט שינויים ב-11 וקיוו להוציא את העצבים על בולוניה החלשה שלא הרימה ידיים, הייתה מסוכנת הרבה יותר וכפתה 0:0 סנסציוני בהפסקה.


פאולו דיבאלה, שעלה מהספסל בדקה ה-59, פרץ את הסכר (67) וסידר לגברת הזקנה ניצחון ליגה שלישי ברציפות בדרך הבטוחה לאליפות נוספת. בולוניה, מנגד, רחוקה שלוש נקודות מחוף מבטחים והיא תקווה להשיג את הניצחון מול יריבות בליגה שלה.


 


דיבאלה ורונאלדו. ניצחון דחוק בבולוניה (Gettyimages)


סמפדוריה – קליארי 0:1
אחרי תקופה קשה שכללה שלושה הפסדי ליגה רצופים, המארחת שוב לא הרשימה אך השיגה את הנקודות החשובות הודות לפנדל מדויק של פאביו קוואליארלה (66) שהעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה – רק אחד פחות מקשישטוף פיונטק ושניים מתחת לכריסטיאנו רונאלדו שמוביל את טבלת הכובשים.


סמפדוריה נותרה במרכז הטבלה כאשר במאזנה 36 נקודות ובשבוע הבא היא תפגוש את ספאל בחוץ. קליארי, מנגד, ניצבת בחלק התחתון עם 24 נקודות ובמחזור הקרב מצפה לה משחק בית לא פשוט נגד אינטר.



פאביו קוואליארלה. 17 שערי ליגה העונה (Gettyimages)


פארמה- נאפולי 4:0

האורחת מסיציליה הראתה עליונות כבר מהפתיחה וכבשה צמד שערים במחצית הראשונה מרגליהם של אלסייד הוסאי (19) וארקדיוש מיליק (36),שכבש בבעיטה חופשית מ-20 מטר את שערו ה-17 העונה בכל המסגרות. נאפולי, שהעפילה בחמישי האחרון לשלב שמינית גמר הליגה האירופאית, סיימה את 45 הדקות הראשונות עם נתון מפלצתי של 75% החזקת כדור.


פארמה, שצברה נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים, קיוותה לשנות את היכולת הלא טובה במחצית השנייה וראתה את זה כבר קורה בדקה ה-56,  כשפנדל נשרק לחובתה, אבל לאחר בחינת האירוע ב-VAR השופט החליט לחזור בו מהחלטתו. זה כמובן לא הרשים את מיליק שבדקה ה-74 כבש את השני שלו ואת השלישי של נאפולי. בדקה ה-83 גם אדם אונאס הצעיר נכנס לרשימת הכובשים, ועם ארבעה שערים לרשת של פארמה זה כבר הפך לתבוסה.



צמד נהדר שלו סידר לנאפולי ניצחון קל. ארקדיוש מיליק (gettyimages)


פיורנטינה- אינטר 3:3

אלופת התיקו מפירנצה (11), שלא הפסידה בששת משחקיה האחרונים בליגה, רחוקה שלוש נקודות משבע המדורגות הראשונות. מנגד, אינטר המשיכה להופיע ללא איקרדי הפצוע, אבל שאבה ביטחון רב מהניצחון 0:4 על ראפיד וינה בליגה האירופית.


ואיזו פתיחה מסחררת למשחק. דקה ראשונה וג'ובאני סימאונה הימם את אינטר כשכבש את הראשון עבור ה"ויולה", אבל חמש דקות בלבד אחרי היה זה מתיאס וסינו שהשווה ל-1:1 מהיר. בדקה ה-41 הנראזורי השלימו את המהפך, כשמתאו פוליטאנו סובב כדור לפינה השמאלית מחוץ לרחבה, 2:1 לאינטר.

 

המחצית השנייה נפתחה בדיוק מאיפה שהפסיקה, ובדקה ה-52 היה זה איבן פרסיץ', שבשערו החמישי העונה כבש את השלישי עבור הנראזורי. כריסטיאנו ביראגי עשה את הרביעי בדקה ה-60, אבל שערו נפסל לאחר פסילת ה-VAR.  מי שלא איבד תקווה עבור ה"ויולה" היה  לואיס מוריאל הקולומביאני, שבדקה ה-74 כבש את שערו החמישי בקבוצה מאז הגיע בינואר, והפיח תקווה חדשה ביציעי פירנצה. ואז, 11 דקות בתוך תוספת הזמן הגיע ג'ורדן ורטוט וקבע 3:3 דרמטי במשחק שהבטיח וקיים. פיורנטינה עם משחק תשיעי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד


 


שער שוויון דרמטי שלו בדקה ה-101. ג'ורדן ורטוט (gettyimages)


תוצאות נוספות
קייבו – גנואה 0:0
ססואולו – ספאל 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי