מקורבי אלגרי: "אמר לנו שבקיץ הוא יעזוב את יובנטוס"

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

המאמן האיטלקי מרגיש שהלחץ לזכות בליגת האלופות אינו הוגן והוביל אותו להחלטה שזו תהיה עונתו האחרונה, כך פורסם באיטליה. הגברת הזקנה חושקת בזינדין זידאן, שככל הנראה יעדיף מעבר לפרמיירליג

(גודל טקסט)

מאסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס, סגר את כל החשבונות ברשתות החברתיות, לפחות נכון לאתמול (חמישי), מסיבה שאינה ברורה עד כה, אולם ישנן הערכות שגורסות שהסיבה נעוצה בעתידו הלוט בערפל של האיטלקי בגברת הזקנה, דבר שגורר התבטאויות חריפות כלפיו מצד גולשים ברשת.

לאחרונה נפוצו מספר ידיעות על כך שאלגרי אמור לסיים את תפקידו בסוף העונה, כאשר באחת מהן אף צוטט המאמן כמי שאמר לחבריו: "בקיץ אני עוזב". יובנטוס מצידה, כבר הביאה עניין בזינדין זידאן כמחליפו של האיטלקי, עבורו זו יכולה להיות חזרה מרגשת לקבוצה בה שיחק בעבר. אולם, כמי שהצהיר בעבר על רצונו לאמן בפרמיירליג, לא בטוח שהקמבאק לעיר טורינו בכלל יקרה, במיוחד לאור ההתעניינות הגוברת בו מצידה של צ'לסי, שתהיה חייבת להכות על הברזל בעודו חם ולנסות להחתים את המאמן הצרפתי כבר עכשיו. זאת כידוע על פי דיווחים כי מאוריציו סארי לא מתוכנן להישאר בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה.

כאמור, ההחלטה של אלגרי לעזוב נובעת מכך שהוא מרגיש שיש עליו לחץ לא הוגן העונה מצד יובנטוס לזכות לא רק באליפות, אלא גם בליגת האלופות, וכל זאת בגלל הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו בקיץ, דבר שיצר לחץ בלתי נסבל מבחינתו. מקור באיטליה התייחס לדילמה של האיטלקי בעקבות המצב שנוצר: "למקס יש עוד ילדים שלומדים בבית הספר בטורינו כך שזה לא יהיה מהלך קל עבורו להוציא אותם ולעבור למדינה אחרת, אבל מצד שני הלחץ עליו עושה את שלו. הוא רוצה לזכות פעם חמישית בסרייה A, אבל כל מה שהוא שומע זה שהוא צריך לעשות יותר כדי לזכות באלופות, ואחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד 2:0 לא ברור  אם הדבר יקרה בכלל".



יחזרו לשתף פעולה? זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו (AFPׁׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי