0:3 מרשים ללאציו על רומא בדרבי, מילאן עלתה למקום השלישי

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | AFP

קייסדו (12), אימובילה (72) וקאטאלדי (89) נתנו ניצחון קל לאינגאגי על היריבה המרה והקטנת הפער בין השתיים לשלוש נקודות. הרוסונרי ניצחו משחק רביעי ברציפות, 0:1 את ססואולו, ועקפו את אינטר בצמרת

קבוצות: לאציו רומא
(גודל טקסט)

אחרי שקליארי הדהימה את אינטר, המחזור ה-26 בליגה האיטלקית האיטלקית נמשך הערב (שבת) עם שלושה מפגשים. במשחק שפתח את משחקי היום אמפולי ופארמה נפרדו ב-3:3 דרמטי, מילאן ניצחה 0:1 את ססואולו ובמשחק המרכזי לאציו הביסה 0:3 את רומא.

מילאן – ססואולו 0:1
מילאן קיבלה הזדמנות פז לעלות למקום השלישי על חשבון היריבה העירונית המרה וניצלה אותה בזכות שער עצמי של לירולה בדקה ה-35. המשימה הפכה עוד יותר קלה עבור הרוסונרי בדקה ה-64, אז שוער ססואולו אנדראה קונסיגלי הורחק בשל עבירה גסה והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. זה הספיק עבור גאטוסו ושחקניו כדי לשמור על התוצאה ולרשום ניצחון רביעי ברציפות.

לאציו – רומא 0:3
הרבה חששות היו אצל התכולים לפני המשחק, אבל כולם התפוגגו בשניה שהקבוצות עלו על כר הדשא. המארחת הראתה שליטה מוחלטת, ותוך 12 דקות גם עלתה ליתרון מרגלי פיליפה קייסדו. בדקה ה-72 אימובילה הכפיל בפנדל, ולקראת הסיום דנילו קאטאלדי סגר סיפור וקבע את הניצחון הגדול ביותר של לאציו על רומא מאז 2006.

רומא עדיין במקום החמישי ולאציו במקום השישי, אבל כעת הפער בין השתיים הוא שלוש נקודות בלבד. שלא לדבר על העובדה שרצף הניצחונות של רומא נעצר על ארבעה בעוד לאציו עצמה עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

תוצאה נוספת
אמפולי – פארמה 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי