גאטוסו עצבני: "קסייה וביגליה צריכים לספק לי תשובות"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

אחרי ההפסד בדרבי 3:2 לאינטר, מאמן מילאן כעס על התקרית בין השחקנים על הספסל שכמעט הגיעו לעימות פיזי: "הפסדנו על המגרש וגם מחוצה לו". ספאלטי היה מרוצה ואמר בעוקצנות: "אמרו שזו תהיה הארוחה האחרונה שלי

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)
דווקא בתקופה הטובה ביותר של מילאן העונה היא נכנעה בדרבי דה לה מדונינה 3:2 לאינטר. ללא מאורו איקרדי שממשיך בברוגז עם אינטר ניצחו הנראזורי את הרוסונרי. ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב בכותרת "אינטר המשוגעת", וטענו: "אינטר ניצחה בדרבי של ליגת האלופות ועלתה למקום השלישי". המאמן לוצ'יאנו ספאלטי לעג למי שטען כי הוא יפוטר אם יפסיד למילאן: "אמרו שזו תהיה הארוחה האחרונה שלי".


העצבים בדרבי תורגמו לבלאגן על הספסל של מילאן. הקשר פרנק קסייה לא אהב את העובדה שהוחלף בדקה ה-69 והתפתח עימות בינו לבין חברו הארגנטינאי לוקאס ביגליה. בין השניים התחיל ויכוח שהיה נראה קרוב מאוד לעימות פיזי. רק התערבותם של איגנציו אבאטה וריקרדו רודריגס שהיו במקום והפרידו בין השניים מנעה אלימות פיזית.


במפתיע, שניהם דיברו עם העיתונאים אחרי המשחק. קסייה טען: "זה היה בגלל האדרנלין של הדרבי. הייתי מתוסכל שהורידו אותי לספסל כי רציתי לשחק יותר. הוצאתי את זה על ביגליה וזו הייתה טעות. הוא מבוגר ממני והייתי צריך ללמוד ממנו. ביקשתי סליחה".



ג'נארו גאטוסו. "אני זה שאחראי על המשמעת בחדר ההלבשה" (Gettyimages)


ביגליה, שעמד ליד קסייה סיפר: "ליבנו בינינו את העניינים לאחר מכן. כולנו רצינו לנצח, אבל זה לא דבר שאנחנו אמורים לעשות לפני כולם. אולי היינו צריכים לשמור את הויכוח הזה לחדר ההלבשה. זה היה מביך. אני מרגיש מבויש והתנצלתי בפני המאמן והשחקנים".


ג'נארו גאטוסו נשמע מאוכזב בסיום בעיקר מהתקרית בין השניים: "הוא וביגליה יספקו לי תשובות על מה שקרה שם. אנחנו רוצים שכולם יכבדו אחד את השני בשביל הקבוצה. האחריות למקרה הזה היא עליי, אני זה שאחראי על המשמעת בחדר ההלבשה. התפקיד שלי הוא לשמור על המשמעת, ואם נכשלתי בכך, אעשה משהו כדי לתקן. היום הפסדנו על המגרש וגם מחוץ למגרש בגלל המקרה הזה". על המשחק אמר גאטוסו: "במצב של 3:2 היו לנו שתיים-שלוש הזדמנויות להשוות, אבל בסופו של דבר זה לא משנה. אינטר קבוצה מצוינת גם כשהם בתקופה לא קלה".


Superderby, pazzesca Inter ‍♂️
Senza CR7 riposa anche la Juve
Ferrari, ma cosa è successo?
Biathlon mondiale: Italia, doppia medaglia pic.twitter.com/YcZEkJgWbJ

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 18 במרץ 2019


בצד השני, באינטר מרוצים מלאוטארו מרטינס שכבש בפנדל את שערו השישי העונה בליגה והעלה את הקבוצה ליתרון 1:3. ספאלטי שפע מחמאות למרטינס: "אתה צריך רק להסתכל לו בעיניים ואתה רואה שהוא יכול להתמודד בכל מצב. מצאנו חלוץ צעיר שיכול לפתור לנו את הבעיות. אנחנו צריכים לומר תודה ללאוטארו ולאיבן פרישיץ' על הריצות במשחק". בלמה ההולנדי של אינטר, סטפן דה פריי אמר: "הגבנו כקבוצה להפסד נגד פרנקפורט בליגה האירופית. נלחמנו בגדול והגענו להרבה מצבים".



שחקני אינטר חוגגים ניצחון יוקרתי בדרבי של מילאנו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי