ראיולה מזהיר: "קן עשוי לעזוב את יובנטוס, אולי למילאן"

מויזה קן
מויזה קן | AFP

סוכנו של החלוץ, הלהיט החדש של הכדורגל האיטלקי: "הוא חייב לשחק, והרבה. רצינו להעביר אותו למילאן בינואר". חוזהו של קן מסתיים ב-2020 וקבוצות גדולות כבר עוקבות. נשיא ההתאחדות: "שמח שהוא לומד מרונאלדו"

(גודל טקסט)
מויזה קן, חלוץ יובנטוס, הוא הלהיט החדש בכדורגל האיטלקי בחודש האחרון. האיטלקי כבר כבש שערים באיטליה ובמדי הנבחרת הלאומית. בגיל 19 הוא נחשב לסחורה הכי חמה בסרייה A ו נרשם כשחקן הכי צעיר שכבש שער בסקוודרה אזורה אחרי 60 שנה, כשעשה זאת במהלך הניצחון של איטליה 0:2 מול פינלד.


לאחר המשחק אמר החלוץ שהוא נהנה מאוד לללמוד מכריסטיאנו רונאלדו, אלא שסוכנו הוא מינו ראיולה, האיש עם הפה הגדול שהביא חוזים שמנים לשחקנים שונים אותם הוא מייצג. כעת, מאיים הסוכן שהחלוץ שלו חייב לשחק כל משחק ואחרת, יובנטוס עלולה לאבד אותו. חוזהו מסתיים בשנה הבאה בקיץ 2020 ובראיון ל"קוריירה דלו ספורט" הזכיר ראיולה שהוא רצה להעביר את קן למילאן בינואר האחרון.


ראיולה אמר: "כרגע אנחנו ממתינים ולא עושים כלום. הבחור צריך לשחק והרבה. בינואר המנהל הספורטיבי של מילאן, לאונרדו ואני עשינו הכל כדי לשחררו מיובנטוס, אבל הם לא רצו לאבד אותו". קן אמור לפתוח גם היום במשחק של איטליה מול ליכטנשטיין במוקדמות היורו (21:45). לחלוץ יש כבר הצעות מקבוצות גדולות בספרד וגם איטלקיות אחרות רוצות אותו. הוא יעדיף לקבל חוזה טוב ביובנטוס מאשר לעזוב, אבל אצל ראיולה שהעביר את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד וחזרה ועשה עליו קופה שמנה, אף פעם אי אפשר לדעת.


Moise Kean = second youngest scorer ever for Italy #EURO2020pic.twitter.com/0ipnX9dHav

— UEFA EURO 2020 (@UEFAEURO) 23 במרץ 2019


על מאריו באלוטלי, עוד שחקן שהוא משמש כסוכנו, הוסיף ראיולה: "יש לו את החובה לחזור לנבחרת איטליה ולהצטרף לקן בחוד. יחד הם יכולים להרוס את כל ההגנות".


באיטליה מתלהבים מקן ומשווים אותו לבאלוטלי, אבל מקווים שהקריירה שלו תהיה חיובית ויציבה יותר. נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גרבינה אמר: "הוא מזכיר לנו את באלוטלי, אבל הוא צריך להשקיע יותר ממנו בנבחרת ובקריירה שלו. הוא שחקן עם טכניקה מדהימה ויש לו יכולות אדירות לגיל שלו. זה מעודד אותי שהוא ציין כי הוא לומד מכריסטיאנו רונאלדו כי זה אומר שהוא מוכן ללמוד".



קן. הלהיט החדש של הכדורגל האיטלקי (AFP)


אלא שכדאי לקחת בעירבון מוגבל את הציטוטים, או לפחות את חלקם. מאוחר יותר פרסם ראיולה בטוויטר כי הציטוטים לא נלקחו מראיון עימו, אלא מחשבון מזויף שלו בפייסבוק. "פתחתי חשבון פייסבוק כדי להראות שכל שאר החשבונות למעשה מזויפים".


I only created a Facebook account so people realise other accounts using my name are fake. I don't post and will never use Facebook to make any comment in my or other people's accounts. I am being impersonated for years on Facebook and Linkedin and it sucks.

— Mino Raiola (@MinoRaiola) 26 במרץ 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי