אלגרי: "כריסטיאנו עובד קשה, אך יהיה קשה להכשירו לאייאקס"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מאמן יובנטוס התייחס למצבו של הכוכב לקראת רבע גמר ליגת האלופות והודה שטרם ידוע אם יעמוד לרשותו, בעוד דוגלאס קוסטה יהיה כשיר. על מויזה קן: "חשוב שיש לו כאן שחקנים גדולים ללמוד מהם"

(גודל טקסט)
יובנטוס תתארח מחר בקליארי במסגרת המחזור ה-30 בליגה האיטלקית. הגברת הזקנה קיימה בצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אבל כמובן שהמשחק נגד קליארי לא ממש חשוב, הרי יובנטוס מובילה בפער עצום על נאפולי הדולקת אחריה ולמעשה זה עניין של זמן עד שתבטיח את תואר האליפות רשמית.


מאסימיליאנו אלגרי נשאל בעיקר על כריסטיאנו רונאלדו הפצוע ועל משחק רבע גמר ליגת האלופות נגד אייאקס, אבל דיבר בכנות והבהיר: "כריסטיאנו עובד היטב כל יום ואנחנו סומכים על עצמנו לקראת אייאקס, אבל יהיה קשה להכשיר אותו". כזכור, הכוכב של יובנטוס נפצע במהלך משחקה של נבחרת פורטוגל ופורסמו דיווחים סותרים בנוגע להיעדרותו. גם אם לא ישחק נגד ההולנדים בעוד עשרה ימים, ניתן להעריך שיהיה כשיר לגומלין שבוע לאחר מכן.


המאמן גם הודה שעדיין לא החליט באיזה מערך תשחק יובנטוס: "אני עדיין צריך להחליט האם לשחק עם שלושה או ארבעה שחקנים בהגנה. קנסלו תוקף נהדר והוא פלוס גדול, אך עליו להשתפר, ושחקני ההגנה שלנו עושים עבודה טובה וכך גם הקשרים".



כריסטיאנו רונאלדו. ספק אם ישחק נגד אייאקס (Gettyimages)


אלגרי עשה סדר בנוגע למצב הסגל של יובנטוס: קוואדראדו חוזר, דוגלאס קוסטה יהיה כשיר למשחק נגד אייאקס. פאולו דיבאלה יחזור היום לאימונים, ומריו מנדג'וקיץ' סובל מחום ורק אחרי האימון יוחלט האם ישחק או לא.


על הרוטציות: "הקבוצה מצליחה, אני מאוד מרוצה. בתקופה העמוסה הזו בשנה יש לנו משחק כל שלושה ימים, כך שברור שהמנוחה עבור השחקנים היא חיונית, אין לנו ברירה אחרת". 


לסיום התייחס האיטלקי גם מויזה קן: "הוא משחק נהדר, והמשחק נגד קליארי יהיה מבחן טוב עבורו. הוא בן 19. הכישרון שלו ברור, אבל הוא יצטרך ללמוד איך להתנהל ברגעים של עליות ומורדות. עליו להמשיך להשתפר בלי להיות מרוצה ממה שהוא השיג. ליובנטוס יש יכולת גדולה להפיק מכל שחקן את המקסימום, יש כאן שחקנים גדולים שאפשר ללמוד מהם וזה חשוב עבור הצעירים".


Allegri: "@Cristiano is working to get back, we hope to have him ready for Ajax, but it will be difficult. @douglascosta is in good condition and should be available for that game. @SamiKhedira trained yesterday and could be back for Milan."#CagliariJuve#ForzaJuvepic.twitter.com/5tqCLAUCZN

— JuventusFC (@juventusfcen) April 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי