ווינר: שער של מויסה קין בדקה ה-84 נתן ליובה 1:2 על מילאן

מויסה קין
מויסה קין | AFP

החלוץ הלוהט עלה מהספסל, כבש משחק חמישי ברציפות ונתן לאלגרי מהפך לאחר שער נהדר של פיונטק (39) ושוויון של דיבאלה (60 בפנדל). דה רוסי העניק לרומא 0:1 על סמפדוריה, פארמה וטורינו נפרדו ב-0:0

קבוצות: טורינו מילאן
(גודל טקסט)
במרכז המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נפגשו יובנטוס ומילאן למשחק על יוקרה, כשאלופת איטליה כבר חושבת על המשחק נגד אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות. זה נגמר עם 1:2 בכלל לא קל, אבל זאת העבודה ואת הפער בטבלה יובה הגדילה. עוד קודם לכן המחזור נפתח עם תיקו מאופס בין פארמה וטורינו. במשחק שנעל את הערב, דניאלה דה רוסי העניק לרומא המאכזבת ניצחון על סמפדוריה.


יובנטוס – מילאן 1:1
פעם המשחק הזה היה משחק עונה בין שתי הקבוצות הטובות באיטליה, היום מילאן אמנם בצמרת אבל מדובר במשחק בעיקר בעל משמעות היסטורית. יובה שולטת בליגה ופתחה את המחזור עם פער של 18 נקודות מנאפולי שבמקום השני, והגדילה אותו עם יכולת טובה, לא מעט מזל והכוכב של השבועות האחרונים.


זה לא התחיל טוב, ובדקה ה-39 בקאיוקו מצא בכדור גדול את קשישטוף פיונטק שהתחמק מנבדל ובאחד על אחד הכניע את שצ'סני. יובה הגיבה רק במחצית השנייה, עם פנדל של פאולו דיבאלה (60), אבל עדיין משהו היה חסר בשביל ניצחון. אז אלגרי הוציא את כובש השער והכניס במקומו את מויסה קין. התוצאה? מסירה ממיאלם פיאניץ' הגיעה לחלוץ הצעיר בתוך הרחבה, ומשם הוא המשיך בקלות לרשת.


Il nostro sabato sera inizia così.#MilanJuvepic.twitter.com/jLyEJbO9GC

— JuventusFC (@juventusfc) April 6, 2019


ביום רביעי תיסע יובה להולנד, שם תפגוש את אייאקס במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אלופת איטליה, שהפסידה בשלושה מתוך חמשת משחקיה האחרונים בליגת האלופות, ממש לא רוצה להגיע לגומלין כפי שהגיעה לגומלין נגד אתלטיקו – כשהיא זקוקה לשלושער ענק של רונאלדו. אולי קין ייתן את השער שהיא זקוקה לו כבר במשחק החוץ.


פארמה – טורינו 0:0
הקבוצה של רוברטו דאברזה הייתה יכולה לעשות צעד גדול לעבר הבטחת ההישארות בליגה, אך לפחות קטעה אם רצף שלושת ההפסדים הרצופים בהם ספגה לא פחות מעשרה שערים. כרגע הקבוצה מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום. טורינו, מנגד, החזיקה יותר בכדור ויצרה יותר הזדמנויות אך לא הצליחה לכבוש. 


ככל שהתקדמו הדקות טורינו הייתה מסוכנת יותר. אלכסנר ברנגר נהג באנוכיות והחמיץ בדקה ה-63 במקום לפרגן, ובהמשך  גם אנדרה בלוטי מלך שערי הקבוצה (12 שערי ליגה), לא הצליח לכבוש כשבעט מעל השער בדקה ה-86. זה היה התיקו ה-12 שלה העונה במשחקי חוץ. הקבוצה של וולטר מצארי עדיין שאיפות לסיים במקום השישי ולהגיע לליגה האירופית, עקפה את לאציו בטבלה ועלתה למקום השישי.


Full Time #ParmaTorino 0-0#Cetilar#ForzaParmapic.twitter.com/LEJkiEr69s

— Parma Calcio 1913 (@1913parmacalcio) April 6, 2019



סמפדוריה – רומא 1:0
אחרי שלושה מחזורים, רומא חזרה סוף סוף לנצח ושמרה על המקום השישי. דניאלה דה רוסי כבש את השער היחיד במשחק מנגיחה לאחר כדור קרן, וקבע שלראשונה מאז 2013/14 סמפדוריה לא תנצח את רומא בכל המפגשים בינהן העונה. עבור סמפדוריה זהו הפסד שני ברציפות, והיא רחוקה שש נקודות מכל מקום המוביל לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי