אלגרי: "אנחנו בטוחים שרונאלדו יהיה כשיר נגד אייאקס"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

ביובנטוס חגגו מהפך על מילאן ללא הפורטוגלי, המאמן הודה: "אמרתי לו לנוח". הפסד של נאפולי והאליפות תובטח כבר הערב. וגם: המספרים המטורפים של מויזה קן

(גודל טקסט)

ללא כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס ניצחה אמש (שבת) את מילאן 1:2 ומצאה כבר גיבור זמני חדש. מויזה קן בן ה-19 שוב כבש, הפעם את שער הניצחון והשלים את המהפך, דווקא אחרי שהרוסונרי עלו ליתרון מוקדם משער של קשישטוף פיונטק. אם נאפולי תפסיד הערב לגנואה (21:30), הגברת הזקנה תוכל לחגוג באופן רשמי את תואר האליפות, כשהפער בין הקבוצות עומד על 21 נקודות, שבעה מחזורים לסיום העונה.


למרות החגיגות המסתמנות, לגברת הזקנה אין זמן לנוח והיא תשחק כבר ביום רביעי נגד אייאקס אמסטרדם שניצחה את ווילם 1:4 המאמן מאסימיליאנו אלגרי אמר שהוא בטוח כי רונאלדו יהיה כשיר אחרי שנפצע במשחק של פורטוגל נגד סרביה. אלגרי אמר ל"סקאי איטליה": "רונאלדו תמיד מרגיש מוכן, אבל אמרתי לו לנוח נגד מילאן. אנחנו בטוחים שיהיה כשיר, אבל בואו נחכה כמה ימים. יש לנו את ראשון, שני ושלישי ואפילו רביעי". 


על היכולת של קבוצתו אמר המאמן: "המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה בלשון המעטה, היינו מבולבלים מאוד ונתנו למילאן לשלוט במשחק ולעלות ליתרון, אך במחצית השנייה התעשתנו, היינו מאורגנים ובצדק עשינו מהפך. המשחקים נגד מילאן תמיד אמוציונלים, קשים ומרגשים. היה חשוב לנצח היום במיוחד". 




מויזה קן מטריף את איטליה (AFP)





הכוכב העולה, מויזה קן כבש חמישה שערים בחמשת המשחקים אחרונים, שניים מהם במדי נבחרת איטליה. קן כבש עד כה העונה שער כל 47 דקות, הממוצע הטוב באירופה לשחקן שכבש מעל 2 שערים.


על ילד הפלא, אמר אלגרי: "כדי להצליח במועדון גדול אתה צריך לעבוד קשה ולפתח מנטליות של ווינר, לכן היה חשוב לנו מאוד לשמור את קן אצלנו, לתת לו להתאמן עם שחקנים מצוינים ולהשתפר גם ברמה הטכנית וגם ברמה המנטלית. למרות שהוא עשה מספר טעויות לא מחויבות ברמה הטכנית והטקטית הוא היה מספיק בוגר כדי להבקיע שער חשוב מאוד עבורו ועבורנו. הוא צריך ל ולעבוד בצניעות על מנת להשתפר".




על החילוף של פאולו דיבאלה אמר: "הוא רוצה לשחק וזה טוב. כשאתה משחק בקבוצה גדולה אתה נמצא במאבק תמידי על המקום בהרכב. אחרי השער הוא הרגיש טוב וקיבל ביטחון, לא רציתי לסכן אותו".




אכזבה גדולה במילאן (Getty Images)




מהצד השני, המשבר של מילאן נמשך. הרוסונרי לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים, והמאבק על הכרטיס לליגת האלופות פתוח מתמיד. במילאנו כעסו על נגיעת היד של אלכס סנדרו וחוסר התגובה של השופט, למרות שהיה מדובר בפנדל ברור לדבריהם. לאונרדו יצא נגד השיפוט: "צריך לתת קצת יותר כבוד לקבוצה כמו מילאן". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי