דיווח בצרפת: נאסר אל חלאיפי מעוניין לרכוש את רומא

נאסר אל חלאיפי
נאסר אל חלאיפי | AFP

לפי הל'אקיפ, בעלי פ.ס.ז' מוכן להגיש 400 מיליון יורו כדי לקנות את הקבוצה מבירת איטליה, אך הקטארי נתקל בקשיים מכיוון שג'יימס פלוטה לא מוכן למסור את המועדון. האם ייפרד מאלופת צרפת לאחר שמונה שנים?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
מאז שפריז סן ז'רמן נרכשה על ידי נאסר אל חלאיפי בקיץ 2011, המועדון הצרפתי שינה את פניו – פריז שולטת באופן מחולט בכדורגל המקומי ואף החתימה שניים מתוך שלושת השחקנים היקרים בכל הזמנים.


אבל בזירה האירופית הקבוצה עדיין לא הצליחה לעבור את שלב רבע הגמר ובשלוש השנים האחרונות נעצרה בשמינית הגמר כשעל הדרך שברה מספר שיאים שליליים. ואולי בשל השנים המאכזבות, הבעלים הקטארי מחפש התרפקה חדשה ולפי הל'אקיפ אל חלאיפי מנסה לרכוש את רומא.



לפי הדיווחים, נאסר אל חלאיפי עשוי להציע 400 מיליון יורו לג'יימס פלוטה העומד בראשות המועדון האיטלקי, אבל נראה שהפעם יהיה קשה יותר לקטארי לקנות את המועדון מכיוון שפלוטה לא מעוניין למכור, אך נראה שהבעלים של פ.ס.ז' יגיש הצעות נוספות בשבועות הקבוצות. 






אל חלאיפי שבר את שיא העברות לאחר החתמת ניימאר ב-2017, אך עשוי לעזוב את פ.ס.ז' (Gettyiamges)


בעיה נוספת שעלולה להיווצר אצל אל חאליפי, היא חוקי אופ"א האוסרים לבעלים לעמוד בראש שתי קבוצות שונות. לצורך הדוגמה סיטי פוטבול גרופ שמחזיקה ברב המניות במנצ'סטר סיטי, רכשה 44.3 אחוזים מג'ירונה, אבל מבחינה טכנית אין רב לקבוצה. דבר שגרם בעיות גם לרומן אברמוביץ' בעשור הקודם להחזיק במקביל בצ'לסי ובצסק"א מוסבקה. לכן אם בסוף אל חאליפי יצליח לקנות את הקבוצה, ייתכן שהוא ייאלץ להיפרד מהמועדון הצרפתי אחרי שמונה שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי