אלגרי: "אשקול לפתוח עם קן נגד אייאקס". בראצלי הודיע על פרישה

שחקני יובה חוגגים עם קן
שחקני יובה חוגגים עם קן | AFP

לאחר ההפסד נגד ספאל שדחה את האליפות של יובנטוס, המאמן האיטלקי התייחס למשחק הגומלין באלופות: "הכי חשוב לעלות לחצי הגמר". דה יונג ייעדר מהמפגש בטורינו. הבלם בן ה-37 עשוי להצטרף לצוות המקצועי של המועדון

(גודל טקסט)
יובנטוס הופתעה אתמול (שבת) עם הפסד שני העונה לספאל 2:1 וראשון לביאנקאזורי אחרי 62 שנה שדחה את הזכייה הכי מהירה שלה באליפות אי פעם והשמינית ברציפות. הפער מנאפולי 20 נקודות ויכול לרדת ל-17 אם נאפולי תנצח את קייבו הערב, אבל אם תהיה תוצאת תיקו, יובה תחגוג היום את הזכייה.


בכלל, זה יכול להיות שבוע קריטי כי יובה נראית לא ממש בכושר טוב אחרי ה-1:1 נגד אייאקס במשחק הראשון באלופות והיא עלולה לסיים את דרכה באלופות ביום שלישי הקרוב, אם תמעד בטורינו. לפחות יובה קיבלה חדשות טובות מהמחנה ההולנדי אחרי שנראה שפרנקי דה יונג שנפצע בניצחון על אקסלסיור 2:6 לא יוכל לשחק בגומלין. מאמן אייאקס, אריק טן האג התייחס לכך בסיום המשחק וציין: "יהיה קשה מאוד לראות אותו ביום שלישי מול יובנטוס".


כריסטיאנו רונאלדו, לאונרדו בונוצ'י ומאריו מנדזוקיץ' בין היתר קיבלו מנוחה למשחק האירופי. מויזה קן כבש שער ליגה שישי העונה בדקה ה-30 והיה נקודת האור היחידה, חברו לחוליית ההתקפה פאולו דיבאלה מנגד, הציג משחק חלש מהרגיל.



היה נקודת האור היחידה בקבוצה. מויזה קן (Gettyimages)


הגברת הזקנה פתחה את המשחק עם הרכב משני שכלל בין היתר את פאולו גוצי בן ה-17 וגריגוריס קסטאנוס בהופעות בכורה בהרכב. ב"טוטו ספורט" נכתב בכותרת: "קן קורא ליובנטוס" וטען שהשער השישי שלו ברציפות בנבחרת ובקבוצה מקרב אותו לפתוח נגד אייאקס. גם ב"גאזטה דלו ספורט" בחרו בקן לשחקן המצטיין במשחק ביובה עם ציון 7 ודיבאלה שעתידו ביובה לא נראה ברור כיום קיבל ציון 5 בלבד.


אלגרי אמר אחרי ההפסד: "אני כל הזמן שומע שהליגה קלה עבור יובנטוס, אבל היא קלה דווקא לאלה שכל הזמן מפסידות. למי שאמורה לנצח כל הזמן זה בכלל לא קל. חבל שלא ניצחנו היום וכשאתה מפסיד אתה מתרגז, אבל בעיקר אחרי ששיחקנו טוב. מה שהיה חשוב זה להתכונן הכי טוב למשחק נגד אייאקס ולעלות לחצי הגמר. גם אם נאפולי תנצח אנחנו זקוקים לנקודה לזכות באליפות וזה רק אם נאפולי תנצח עד סוף העונה".



הפסד מאכזב ליובנטוס (Gettyimages)


מי כשיר ליום שלישי: "בלז מטווידי כשיר. נראה מה יהיה לגבי דוגלאס קוסטה. קיבלתי דיווחים שמצבו של אמרה צ'אן השתפר מאוד, בעוד שאת המצב של ג'ורג'יו קייליני נבחן רק מחר בבוקר. הוא הרגיש טוב אחרי המשחק מול קליארי, למרות המכה הקלה שספג, אבל הוא סובל מבעיה בשריר התאומים שמפריעה לו מעת לעת, ולכן עלינו להיות זהירים איתו".


עוד ביובנטוס, אתמול פורסם שאנדראה בראצלי הבלם הודיע בתום המשחק שיפרוש בסיום העונה. הוא עשוי להצטרף לסגל המקצועי של הקבוצה.


OFFICIAL: Andrea Barzagli has announced that he retire at the end of the season. pic.twitter.com/a9WY4UtgYR

— Squawka News (@SquawkaNews) April 13, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי