קללת דרייק: רומא אסרה על השחקנים להצטלם עם הראפר

דרייק
דרייק | Gettyimages

אחרי שסאנצ'ו הצטלם עם הזמר ודורטמונד הושפלה במשחק העונה על ידי באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן ספגה את הפסדה המביך מזה 19 שנה לאחר שהופיעה תמונה של הקנדי עם קורזאווה, עמוד הטוויטר של הג'אלורוסי לא הסתכן

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
האיטלקים ידועים כמלכי האמונות התפלות, וכנראה שזו הסיבה שבהנהלת רומא, או לפחות אנשי עמוד הטוויטר הרשמי של המועדון, לקחו ברצינות את קללת הראפר הקנדי דרייק והודיעו כי על שחקני הקבוצה אסור להצטלם איתו.


יש לציין שהעמוד של רומא ברשת החברתית מתבדח לא אחת ויותר מסביר שמדובר בבדיחה, אבל כזו שעשתה גלים ברחבי אירופה ובכותרות ראשיות על כך שעל שחקני הקבוצה נאסר להצטלם עם האיש והקללה. שימו לב כיצד עולם הכדורגל נפגע מדרייק, שלא באשמתו הישירה לפחות: לאחר שפריז סן ז'רמן הובסה 5:1 על ידי ליל, תוצאה לא הגיונית לחלוטין, נודע כי הזמר הצטלם לפני המשחק עם מגן הקבוצה לאבין קורזאווה, שראה הופעה שלו ב-Q2 ארינה בלונדון. כאשר התמונה של השניים הופיעה ברשתות החברתיות, אוהדי פ.ס.ז' חששו לרע מכל ואכן ההפסד המביך ביותר מזה 19 שנה של פ.ס.ז' הגיע.


בנוסף, דרייק הצטלם עם ג'יידון סאנצ'ו ששותף לתבוסה המבישה של דורטמונד נגד באיירן מינכן 5:0. פייר אמריק אובמיאנג הצטלם איתו ואז שיחק עם ארסנל שהפסידה 1:0 לאברטון בפרמיירליג ואפילו סרחיו אגוארו הצטלם איתו ואז נוצח במפתיע עם מנצ'סטר סיטי מול טוטנהאם, 1:0 – הפסד ראשון של סיטי מאז ה-29 בינואר. מקולל או לא?


Apparently the curse of rapper @Drake strikes again – he took a picture with PSG's Layvin Kurzawa earlier this week.

Drake taking photos with footballers:
Drake & Sancho: Dortmund lost 5-0
Drake & Aubameyang: Arsenal lost vs. Everton
Drake & Aguero: City lost vs. Tottenham pic.twitter.com/ZuwePvkbyx

— Get French Football News (@GFFN) 14 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי