אנטוניו קונטה הודיע: "אחזור לאמן בעונה הבאה"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

המאמן האיטלקי של יובנטוס וצ'לסי בעבר הודיע בתכנית טלוויזיה בארצו על כוונתו לחזור לקווים בעונה הבאה לאחר שנת צינון: "אבחר פרויקט שישכנע אותי"

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה פוטר בקיץ האחרון מצ'לסי לאחר אליפות וסכסוך מתוקשר עם שחקני הקבוצה, ביניהם וויליאן ודייגו קוסטה. לאחר שנת צינון בה צפה מהצד בעולם הכדורגל, אמש (רביעי) הודיע בתכנית טלוויזיה באיטליה על כוונתו לחזור לאמן בעונה הבאה, לאחר שימצא קבוצה עם פרויקט ש"ישכנע אותו". לאחרונה עלתה האפשרות שימונה לאימון מילאן, רומא או אינטר.

את רומא מאמן קלאודיו ראניירי שכנראה לא ימשיך בעונה הבאה. אינטר מאוכזבת מלוצ'אנו ספאלטי ובמילאן מחפשים מאמן גדול כדי שיחליף את ג'נארו גאטוסו. קונטה היה מועמד להגיע לריאל מדריד במקום לופטגי, אך חלק גדול משחקי ריאל לא רצו אותו בתור מאמנם, וגורמים רבים הזהירו את הנשיא פלורנטינו פרס מסגנון המשחק ההגנתי שלו.

אפשרות נוספת שעלתה היא חזרה לקדנציה נוספת ביובנטוס, המועדון בו חרט את שמו באותיות זהב כשזכה ב-3 אליפויות רצופות. רבים מאוהדי הגברת הזקנה רוצים לראות את אלגרי מפוטר בעקבות הדרך המאכזבת בה הסתיימה העונה, ובסקר של העיתון 'לה גזאטה' 77% הצביעו לפטר את המאמן הנוכחי. 


האוהדים דורשים לראות את אלגרי עוזב (Getty Images)


למרות זאת, מיד לאחר ההדחה הנשיא אנדראה אניילי טען שאלגרי יישאר וגם המאמן הצהיר על כך. על פי הדיווחים, כריסטיאנו רונאלדו, יודע שחלון ההזדמנויות שלו לזכות בליגת האלופות פעם נוספת מצטמטם, ודורש מההנהל חיזוק לקבוצה. בין המועמדים: ניקולו זניולו וז'ואאו פליקס.

בשבועות הקרובים הנהלת יובנטוס תחל בהכנות לעונה הבאה, כשהחיזוק המשמעותי הראשון כנראה יבוא דווקא בחוליית ההגנה. שמות כמו סמואל אומטיטי מברצלונה וסטפן דה ליכט מאייאקס עלו, וגם רובן דיאס מבנפיקה, שסעיף השחרור שלו מוערך בכ-60 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי