דיבאלה מחוץ לסגל, אלגרי: "רונאלדו רוצה לסיים כמלך השערים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

המחזור ה-35 ייצא לדרך עם הדרבי של טורינו (שישי, 21:30), הארגנטיני של יובנטוס שדווח השבוע כי צפוי להימכר בסיום העונה לא ישותף עקב פציעה. רונאלדו: "לא פוסל אפשרות להיות מאמן. תמיד היה עליי לחץ גדול"

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
יובנטוס כבר הבטיחה את זכייתה השמינית ברציפות באליפות, אבל מטרות עוד בהחלט יש לה. ולא רק לביאנקונרי עוד יש יעדים לארבעת מחזורי סיום העונה בסרייה A, אלא גם ליריבתם העירונית טורינו, שתתארח מחר (שישי, 21:30) ב"אליאנז סטדיום" של יובה.


הדרבי הגדול בין השתיים יפתח את המחזור ה-35 בליגה האיטלקית ובעוד יובנטוס תרצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי 1:1 בסן סירו נגד אינטר, מעידה שנייה שלה בשלושה משחקים בעקבות הפסד לספאל, טורינו בריצה של שישה מחזורים ללא הפסד, הפסידה פעם אחת בלבד ב-14 המחזורים האחרונים, ובזכות כך טיפסה עד למקום השביעי עם 56 נקודות במאזנה, למעשה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.


היה מפתיע לראות שהחלוץ הארגנטיני פאולו דיבאלה, שמוקדם יותר השבוע נטען כי יובנטוס החליטה להיפרד ממנו בקיץ לכל המרבה במחיר, נותר מחוץ לסגל לאחר שלא התאושש ממכה שספג, כך לפי המועדון, כשמסיבת העיתונאים אלגרי לא התייחס להיעדרותו מה-19 שזומנו לדרבי. כמו דיבאלה, גם דניאלה רוגאני ייעדר וכן מריו מנדז'וקיץ', דוגלאס קוסטה, אלכס סנדרו וסמי חדירה שסיים את העונה, בעוד המאמן אישר שבמרכז ההגנה יפתחו יחדיו ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י.



דיבאלה ורונאלדו. הארגנטיני ייעדר מהדרבי (AFP)


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הצהיר מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי שיש עוד מטרות לאחר הזכייה בסקודטו: "טורינו קבוצה מאוד פיזית, שעומדת טוב, ונצטרך לנצל את כל הטכניקה שלנו במפגש. התאמנו טוב השבוע ואני משוכנע שהקבוצה תציג משחק טוב. היריבה העירונית שלנו זקוקה לניצחון בשביל להיאבק על ליגת האלופות ועלינו לשחק כמו במחצית השנייה במשחק האחרון בסן סירו. יש לנו את כריסטיאנו רונאלדו והוא מאוד דרוך לקראת המשחק, זה דרבי והוא רוצה להבקיע בו ולסיים כמלך השערים העונה". כרגע, רק נזכיר, CR7 מפגר בשלושה שערים אחרי פאביו קוואליארלה מסמפדוריה שכבש 23 ושער אחד מתחת לחלוץ מילאן קשישטוף פיונטק.


אלגרי, שסיפר השבוע שהוא מתכוון להישאר ביובנטוס גם בעונה הבאה, אמר בקצרה לקראת העונה הבאה: "אשב עם הנשיא בסיום העונה ונתכנן את העתיד. יובנטוס צריכה להיות תחרותית בכל שנה ויש לי את הנכונות והרצון להמשיך במועדון".


בינתיים, כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין "אייקון" של "אל פאיס" וסיפר על ההתאקלמות ביובנטוס: "הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיע למועדון חדש זה להיות אני. מוסר העבודה שלי זהה. אתה חייב להיות צנוע, ללמוד שלא הכל אתה יודע, לקבל דברים קטנים שיעזרו לך. השתלבתי ביובנטוס נהדרת, אני לא דואג רק לעצמי, הם ראו שאני מונע מרצון להצליח ולא רצון לנקמה. כך זכיתי חמש פעמים בליגת האלופות ובעוד חמישה כדורי זהב".

⚪️⚫️ Your Derby della Mole squad list! #JuveToro #FinoAllaFine #ForzaJuve pic.twitter.com/gxl1BkNChG

— JuventusFC (@juventusfcen) May 2, 2019


הפורטוגלי הוסיף: "זה נכון שתמיד חשתי לחץ עוד מגיל צעיר, וכשהגעתי לריאל מדריד הייתי השחקן היקר בהיסטוריה. במנצ'סטר יונייטד לאחר שזכיתי בכדור הזהב הראשון בגיל 23, אנשים כבר חשבו שאהיה שחקן גדול. במשך 10-12 השנים האחרונות תמיד היה עליי לחץ נוסף". השחקן הוסיף שבחדר ההלבשה הן ביובנטוס והן בריאל מדריד דיברו בעיקר על דברים נורמלים שקשורים לכדורגל. על העתיד: "אני לא פוסל להיות מאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי