בקאיוקו: "לא סירבתי לעלות כמחליף, גאטוסו הפתיע אותי"

טימו בקאיוקו
טימו בקאיוקו | Gettyimages

סרטון שבו תועד הקשר הצרפתי מקלל את ג'נארו גאטוסו כבר הפך לוויראלי, מאמנו הגיב: "לא יכולים לזלזל בחשיבות חדר ההלבשה, אגיב על כך בדרכי". הקשר טען באינסטגרם: "הרצון היחיד שלי היה להיכנס למגרש"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אמש (שני) במהלך ניצחונה של מילאן 1:2 על בולוניה, אירע מקרה חמור ביותר בין קשרה הצרפתי של הקבוצה טימו בקאיוקו לבין ג'נארו גאטוסו מאמן הקבוצה. השחקן התבקש לעלות כמחליף במקומו של לוקאס ביגליה שנפצע במהלך המחצית הראשונה, אולם סירב ונותר על הספסל.

יתרה מכך, בקאיוקו אף תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מקלל את מאמנו, סרטון שהפך במהרה לוויראלי והוביל לביקורות קשות כלפי הצרפתי על זלזול במאמן ובמועדון. מיד לאחר הניצחון שהשאיר את הרוסונרי בתמונת ההעפלה לליגת האלופות, שלושה מחזורים לסיום, הגיעו גם התגובות.

גאטוסו התראיין לאחר המשחק ואמר: "אני מאמין שאנחנו לא יכולים לזלזל בחשיבות חדר ההלבשה. אני אפתור את העניין הזה בחדר ההלבשה שלי, בשפה שלי. אני לא יכול לדבר חופשי מול מצלמות הטלוויזיה, היו לי הרבה ויכוחים עם מאמנים שלי לאורך הקריירה, אבל הכול מתחיל ונגמר בכבוד".



גאטוסו. "הכל מתחיל ונגמר בכבוד" (Gettyimages)

שעות ספורות לאחר המשחק, גם תגובתו של הקשר הצרפתי הגיעה דרך חשבון האינסטגרם שלו, וכך כתב לאוהדים: "דיברתי על התקשורת בשבועות האחרונים, הפעם החלטתי לא להגיד כלום ולהמשיך לעבוד קשה. עם זאת, מה שקרה הערב והפרשנות שניתנה למקרה, מחייבת אותי להגיב באופן מיידי, כיוון שאני לא מוכן להיות דוגמה לשחקן שמסרב לקום מהספסל כשמאמנו מבקש ממנו ולא מכבד את המועדון ואת חבריו לקבוצה.

"אפילו כשהתחלתי את המשחק מהספסל הייתי מוכן לתת 200%, גם אם הייתי עולה לשחק רק חמש דקות. כשלוקאס התחיל להראות סימנים שהוא לא יכול להמשיך לשחק, התבקשתי להתכונן למקרה של חילוף וכך עשיתי. קמתי להתחמם במשך 2-3 דקות מקסימום, לאחר מכן חזרתי לספסל. כל זה קרה בין הדקה ה-23 לדקה ה-26 אני חושב.

"ברגע שהתיישבתי על הספסל, המאמן פנה אליי באופן בלתי צפוי. שום דבר נוסף. אני רוצה להיות ברור: מעולם לא סירבתי לקום מהספסל. נראה לי שהתמונות מדברות בעד עצמן. היה לי רק רצון אחד, להיכנס למגרש ולעזור לחברי לקבוצה כפי שעשיתי תמיד וכפי שאני אעשה עד סוף העונה. פורצה מילאן".



"התמונות מדברות בעד עצמן". בקאיוקו (Gettyimages)

כשנשארו תשע נקודות בלבד, גאוטוסו יצטרך את תרומתו של הצרפתי כדי לנסות ולהשיג את הכרטיס החשוב לליגת האלופות. האם הנהלת מילאן תצליח להוריד את המתח בין השניים כדי להשיג את המטרה? עד המחזור הקרוב נקבל את התשובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי