אלגרי: "הנשיא רוצה שאמשיך". דיווח: המהפכה תצא לדרך

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

המאמן האיטלקי דוחה את הספקולציות על כך שיעזוב: "אני מרוצה ממה שהשגנו, אם לא הייתי זוכה בתארים היו שורפים אותי. תפקידה של התקשורת לכתוב". "טוטוספורט": קוסטה ודיבאלה המאכזבים יעזבו. וגם: המדים החדשים

(גודל טקסט)
יובנטוס תתארח הערב אצל רומא במסגרת המחזור ה-36 בליגה האיטלקית אבל את התקשורת המקומית סקרן רק דבר אחד: האם המאמן מאסימיליאני אלגרי ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. כזכור, רק לפני ימים ספורים פורסם שהאיטלקי עזוב לעזוב את יובנטוס תוך 48 שעות. בתקשורת האיטלקית דיווח שוב ושוב שהפגישה בינו לבין ההנהלה נדחתה, אלא שהמאמן אמר דברים אחרים ואמר חד וחלק שהוא נשאר בגברת הזקנה.


אלגרי אמר: "אם לא הייתי מביא תארים, היו שורפים אותי מיד. אני אפגוש את הנשיא בשבוע הקרוב ונדבר על הכל, כמדי שנה. אמרתי לו לאחר המשחק נגד אייאקס שאני רוצה להישאר. וגם הוא אמר לי שהוא רוצה שאמשיך בסופו של דבר עשינו תוצאות נהדרות בשנים האחרונות ואני מסופק ממה שעשינו. הפגישה לא נדחתה, להפך, הפגישה נערכת תמיד בסיום העונה. הספקולציות? זה חלק מהמשחק, זה התפקיד של התקשורת לכתוב. אמרו שגוארדיולה יחליף אותי אז זה אומר שאני מאמן טוב".


המאמן סיכם: "אנשים כנראה חשבו שלזכות בליגת האלופות זה קל כמו לזכות בטורניר כדורגל בחוף הים במהלך הקיץ. ההדחה עשתה קצת רעש, זה נכון. יש לי את הרעיונות שלי לגבי העתיד של יובנטוס, אני אשתף את הרעיונות האלה עם הנשיא ונראה. אני לא אגיד לכם מה הם, אבל אני מתכנן מראש, אני יכול להבטיח לך". אלגרי ניסה להתייחס למשחק נגד רומא: "אתם יודעים שיש לנו מחר משחק לעיני 50 אלף אוהדים, יש לנו רשימת שחקנים שחוזרים מפציעה במידה וזה מעניין אתכם?", והכתבים צחקו. 


על העמדה של דיבאלה: "עמדתו לא השתנתה מתחילת העונה ועד עכשיו. הוא שיחק עם מנדג'וקיץ' ובעבר שיחק עם היגואין. השילוב עם כריסטיאנו רונאלדו הוא שונה כי מדובר בשחקן אחר, אבל העמדה נותרה זהה".


בינתיים, באיטליה כבר מדברים על המהפכה של יובנטוס בעונה הבאה. "מהפכת אלגרי" נכתב ב"טוטוספורט", אחד מהעיתונים הגדולים באיטליה שנחשב כמקורב ליובנטוס. לפי הכותרת, דוגלאס קוסטה ופאולו דיבאלה נמצאים בדרך החוצה.


הקשר הברזילאי שרשם שישה שערים ו-14 בישולים אשתקד, פתח העונה רק שבע פעמים בהרכב ושותף ב-969 דקות בלבד, כשרוב העונה סבל מפציעות. ב"אס" הספרדי מצאו שהקשר קיבל 10,000 יורו על כל דקת משחק העונה, והזכירו ציטוט ישן של המאמן: "דוגלאס קוסטה? אני לא זוכר אם הוא בלונדיני או חום". הארגנטינאי, מנגד, לא השתלב העונה במערך החדש וכבש עשרה שערים בלבד בכל המסגרות. אלגרי בטוח שלקבוצה הזו יש הרבה לאן להשתפר והוא חושב למכור את החלוץ.



בינתיים הביאנקונרי חשפו את המדים החדשים לקראת העונה הבאה, והקבוצה תערוך את הפרמיירה כבר הערב במשחק נגד רומא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי