יובנטוס הודיעה: מסימיליאנו אלגרי יעזוב בתום העונה

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | AFP

המאמן שהוליך את הביאנקונרי לחמש אליפויות רצופות יעזוב לאחר שני משחקי סיום העונה, כך הודיעו ראשי המועדון. מסיבת עיתונאים תיערך בשבת (15:00)

(גודל טקסט)

בקיץ 2014 הגיע לטורינו המאמן מסימיליאנו אלגרי, אחרי ארבע שנים מוצלחות במילאן איתה גם זכה באליפות. יובנטוס הגיעה תחתיו פעמיים לגמר ליגת האלופות, זכתה בחמש אליפויות מתוכם ארבעה דאבלים. אבל היום (שישי), אחרי תקופה ארוכה שבארץ המגף מדווחים על פרידה אפשרית, הגיעה ההודעה רשמית: אלגרי לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה ולמעשה שני מחזורי הסיום, יהיו האחרונים שלו. במסיבת עיתונאים שתיערך מחר (שבת, 15:00 שעון ישראל) יישב לצד אלגרי גם נשיא המועדון אנדראה אניילי וככל הנראה שיינתנו הסיבות להחלטה.

חוזהו של אלגרי אמור היה להסתיים רק בעונה הבאה, בקיץ 2020, אולם לאחר מרתון פגישות בימים האחרונים, על אף חמש אליפויות רצופות, הוחלט לסיים את ההתקשרות. התקשורת באיטליה דיווחה כי המחלוקת בין שני הצדדים הוא לגבי מתווה הדרך לקראת העונה הבאה. בעוד צד אחד רוצה להשאיר את דיבאלה, הצד השני מעוניין למכור אותו. אחיו של פאולו, גוסטבו דיבאלה המשמש גם כסוכנו, אמר אתמול,  "פאולו יעזוב את יובנטוס בקיץ. הבעיה היא עם כריסטיאנו רונאלדו. שניהם לא יכולים לשחק ביחד. ואף אחד לא יכול לעשות דבר. פאולו כבר לא שמח באיטליה כמו שהיה לפני ההגעה של רונאלדו". 

כזכור, רק בקיץ שעבר אחרי משא ומתן ארוך שעשה נשיא הקבוצה, אנדראה אניילי, כריסטיאנו רונאלדו חתם בקבוצה, ובעצם גרם לדיבאלה לאבד את המקום בהרכב מה שגרם לפיחות במעמדו. 


כבר לא מאושר באיטליה. פאולו דיבאלה עם מסימילאינו אלגרי (gettyimages)

אלגרי הכחיש בתוקף בשבועות האחרונים, את הטענה כי הוא יעזוב את המועדון, בטענה שיש לו חוזה בקבוצה.  ככל הנראה חילוקי הדעות בין ההנהלה לאלגרי נבעו בעיקר לסגל השחקנים לקראת העונה הבאה. המטרה של יובנטוס יותר מכול העונה הייתה לזכות בליגת האלופות או לפחות להגיע לגמר. כשנכשל במטרה, אוהדים רבים זעמו שהוא מיצה את עצמו במועדון וכי חייבים לרענן את עמדת המאמן. הלחץ עשה את שלו, ואלגרי ייפרד מיובנטוס בסיום העונה. 

המשחק נגד אטאלנטה יהיה משחק הבית האחרון העונה.  הבינאקונרי מתכננים חגיגות אליפות מיד בתום המשחק. יהיה מעניין לראות איך האוהדים יקבלו את הפרידה מאלגרי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי