"יובה תנסה לצרף את גווארדיולה, אם יסרב המועמד הבכיר יהיה סימונה אינזגי"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

שחקן האלופה האיטלקית לשעבר המשמש כפרשן, אלסיו טאקינרדי אמר בתקשורת האיטלקית שבקבוצתו חולמים לצרף את אלוף אנגליה, אך הסיכויים לכך לא גבוהים. גם פוצ'טינו, קונטה, סארי ומיכאלוביץ' מועמדים

(גודל טקסט)

יובנטוס הודיעה אתמול (שישי) בשעות הצהריים, שמאמן הקבוצה בחמש השנים האחרונות מסימיליאנו אלגרי, יסיים את דרכו בגברת הזקנה בתום העונה, ככל הנראה בגלל הכישלון היחסי בליגת האלופות לאחר הציפיות הרבות לאחר החתמת מלך שערי המפעל כריסטיאנו רונאלדו.

האלופה האיטלקית סימנה מועמדים רבים לרשת את משרתו של האיטלקי שהגיע פעמיים לגמר ליגת האלופות ומחזיק באחוזי ההצלחה הטובים ביותר בתולדות הקבוצה. השמות הבולאים הם אנטוניו קונטה שאימן את יובנטוס לפני בואו של אלגרי ומאוריסיו פוצ'טינו שמוביל את טוטנהאם לגמר היסטורי בליגת האלופות.

שמות נוספים שהוזכרו הם מאמן צ'לסי מאוריציו סארי, מחזיק הגביע הטרי סימונה אינזגי מלאציו, סינישה מיכאלוביץ' שמחולל פלאים בבולוניה ומאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה כאשר האחרון הוא האופציה המועדפת על ראשי יובנטוס, אך הספרדי הכחיש ונראה שלא יסיים את דרכו במנצ'סטר סיטי הקיץ.


מחזיק הגביע הטרי סימונה אינזגי (Gettyimages)

קשר יובנטוס לשעבר והפרשן בהווה, אלסיו טאקינרדי אמר בתקשורת האיטלקית אמר: "זו הייתה החלטה נכונה לסיים את דרכו למען שינוי האווירה בקבוצה. כרגע ליובנטוס יש שלוש תוכניות, אני יודע שהם מנסים לצרף את פפ גווארדיולה בכל הכח למרות שאמר לא אחת כי כוונתו להישאר במנצ'סטר סיטי. אם הוא לא יגיע, המועמד המוביל יהיה סימונה אינזאגי, הוא מאמן צעיר בעל רצון לזכות בתארים".

בהודעת הפרידה של אלגרי מיובנטוס ציין שמאמן גדול יחליפו וכעת אין מועמד קונקרטי: לפי הדיווחים אנטוניו קוטנה דווקא יותר קרוב לאינטר, עתידו של מאוריציו סארי יהיה תלוי בגמר הליגה האירופית ופפ גווארדיולה כאמור לא צפוי לעזוב את האלופה האנגלית בשלב זה.


יחזור לאקסית? אנטוניו קונטה (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי