אמרי הסכים לשחרר את אוזיל, דז'קו על סף חתימה באינטר

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

באנגליה טוענים שמאמן ארסנל מוכן למכור את הגרמני על מנת לממן רכש חדש, חלוץ רומא סיכם באופן עקרוני בנראזורי תמורת 13.5 מיליון אירו. וגם: ברצלונה רוצה את רודריגו, ארסן ונגר עשוי לחזור לאנגליה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
רשמי
* גארי קייהיל עוזב רשמית את צ'לסי לאחר שחוזהו הסתיים. הבלם שהגיע לבלוז בחורף 2012 וזכה עם הקבוצה בשמונה תארים, בין היתר בשתי אליפויות אנגליה ובגביע האלופות (2012), מיעט לשחק העונה (רשם שמונה הופעות בלבד) ויחפש בית חדש. "צ'לסי נפרדת היום מאגדה", נכתב בהודעה רשמית באתר המועדון על הבלם האנגלי בן ה-33 שרשם 290 הופעות בהן כבש 25 שערים.




שמועות
* ברצלונה ממשיכה לחפש חלוץ. בספרד מדווחים כי ברצלונה רוצה את רודריגו מוולנסיה, שסעיף השחרור שלו עומד על 120 מיליון אירו. הקטלאנים מוכנים להכניס את יאספר סילסן ודניס סוארס כחלק מהעסקה.


* באיטליה מדווחים כי הרכש הראשון של אנטוניו קונטה הוא לא אחר מאדין דז'קו. החלוץ הבוסני בן ה-33 צפוי לעבור לאינטר תמורת 13.5 מיליון אירו. רומא אישרה את העסקה וההודעה צפויה לצאת בקרוב.


* על פי "מירור", רפא בניטס בדרך החוצה מניוקאסל. המועדון בדקך להימכר לבעלים חדשים מאבו דאבי, וככל הנראה ירצו שם גדול יותר שיאמן את הקבוצה. המועמדים הראשונים הם ז'וזה מוריניו וארסן ונגר.


* בספרד נכתב שחאתם בן ערפה, הקשר הצרפתי בן ה-32 שסיים את חוזהו בראן – מנהל משא ומתן במקביל גם עם בטיס וגם עם סביליה, כך לפי "אס". הקשר זכה בגביע הצרפתי ורשם עונה נהדרת  עם תשעה שערים ושישה בישולים. הקשר מציב דרישות לא פשוטות כמו שכר בגובה שלושה מיליון יורו.


נשיא נאפולי, אאורליו דה לורטינס, הודיע חגיגית בראיון ל"סקיי" כי ביום שני יהיו חדשות גדולות על רכש. דה לורנטינס אישר שקבוצתו מחפשת חלוץ ואמר: "חזרה של פאביו קוואליארלה יכולה להיות נהדרת, אהבה וסימפטיה לקבוצה, זה יכול להיות סוג של פיצוי". החלוץ האיטלקי הוותיק בן ה-36 כבש העונה 26 שערים במדי סמפדוריה וסיים כמלך שערי הליגה. עוד אמר הנשיא כי העונה הנוכחית שימשה כהתאקלמות עבור המאמן קרלו אנצ'לוטי ושהוא מרוצה ממנו.



בקרוב במדי הנראזורי? אדין דז'קו (gettyimages) 


* בארסנל מתכוננים לעונה הבאה. לאחר האכזבה בהפסד גמר הליגה האירופית 4-1 לצ'לסי, ב"מירור" דווח שאונאי אמרי נתן אור ירוק למכירת מסוט אוזיל בן ה-30 שעלותו מוערכת ב- 40 מיליון אירו. הקבוצה הלונדונית, שאיבדה מקור הכנסה גדול עקב אי השתתפותה בליגת האלופות בעונה הבאה, תצטרך להקריב את הגרמני כדי לפנות כסף לרכש חדש.


* בפורטוגל דווח כי בנפיקה רוצה לצרף את קיילור נבאס, שוערה של ריאל מדריד, שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן וצפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ. ב"רקורד" המקומי דווח כי גם פורטו ראתה בשוער מקוסטה ריקה כמחליף האידיאלי לאיקר קסיאס שצפוי לפרוש מכדורגל בשל אירוע הלב שעבר, אלא ששתיהן לא יכולות לעמוד בשכרו.


* סוכנו של דויד וייה, ויקטור אונטה, דחה את הפרסומים על כך שהחלוץ יעזוב את קבוצתו היפנית, ויסל קובה, כדי לשחק בהודו: "חדשות שקריות לחלוטין!", כתב בחשבון הטוויטר שלו. החלוץ הספרדי בן ה-37 ימשיך לשחק פעולה יחד עם אנדרס אינייסטה.




* מי שאמור להגיע לשורות התותחנים הוא תומא מונייה מפריז סן ז'רמן. באנגליה מדווחים שאמרי מתכוון להציע חוזה לבלגי, אותו אימן בעונה שעברה.


* פרנק ריברי, שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן, יקר מדי עבור הקבוצה האוסטרלית סידני וונדרס. המאמן מרקוס באבל אמר: "שוחחנו עם ריברי והצענו לא להצטרף אך אנחנו לא יכולים לעמוד בעסקה הזו. ניסיתי לשכנע את היו"ר אך זה לא יקרה". עם זאת, באבל לא סגר את הדלת: "אם הוא רוצה לנצל חיים יפים ושלווים עם משפחתו באחת הערים היפות בעולם – נקבל אותו. מבחינת כדורגל הוא יוכל להיות הכוכב הכי גדול שלנו".

* לא עברו שבועיים מאז שהחליט לעזוב את הרוסונרי, והיום (ראשון), ב"קוריירה דלו ספורט" מדווח כי רומא הגישה הצעה לג'נארו גאטוסו לאמן את הג'ילארוסי בעונה הבאה. לאחר שקלאודיו ראניירי עזב את תפקיד המאמן, בבירת איטליה רוצים לאייש את המשרה כדי להתחיל כמה שיותר מהר בהכנות לעונה הבאה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי