רישאליסון מבוקש בברצלונה, אינטר רוצה את כוכב אייאקס

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | AFP

העברות: בקאמפ נואו עוקבים אחרי חלוצה הברזילאי של אברטון, שמחירו יעמוד על 100 מ' ליש"ט. דוני ואן דה ביק עלה ברשימות של קונטה. וגם: ליכטשטיינר נפרד מארסנל, פריז סן ז'רמן הצטרפה למירוץ אחרי לוקאקו

(גודל טקסט)
רשמי
* ווסטהאם החתימה את שוער המשנה של מילוול דויד מרטין בן ה-33 לשנתיים. בעברו מרטין שימש כשוער המחליף של ליברפול, אך מועלם לא ערך הופעה רשמית בקבוצה. בנוסף מדובר בבנו של המגן האגדי של הפטישים אלבין מרטין שמופיע במקום החמישי במספר ההופעות של הקבוצה בכל הזמנים.




* מיינץ הודיעה על החתמתו של אדימילסון פרננדס מווסטהאם. השוויצרי יעזוב את הפטישים אחרי שלוש שנים, כשבאחרונה היה מושאל לפיורנטינה.




* חאתם בן ארפה שהצטרף העונה לראן לאחר עונה ללא דקת משחק בפריז סן ז'רמן, עזב את מחזיקת הגביע הצרפתי ויחפש קבוצה חדשה.




שמועות
*בצרפת מדווחים כי בעלי פריז סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי נמצא במשא ומתן מתקדם לרכישת לידס יונייטד. חאליפי רכש את פ.ס.ז' ב-2011, ומאז השקיע בה מאות מיליוני אירו. עוד מדווח בצרפת כי המיליארדר בן ה-45 נפגש עם בעלי לידס, אנדראה רדיצאני, וגם נפגש מאמן הקבוצה מרסלו ביילסה בדוחא.


* מגנה של ארסנל סטפן ליכטשטיינר פרסם פוסט פרידה באינסטגרם, בו הוא מודה על התקופה הקצרה שהעביר במועדון. השווייצרי בין ה-35 שמסיים חוזה בסוף החודש הגיע לתותחנים ב-2018 לאחר קריירה ארוכה ביובנטוס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dear Gunners We were close to add an important chapter to this amazing club's history. But to be close … is unfortunately not good enough. This is hard to accept. I'm very disappointed. It was our objective to bring Arsenal back on the highest international level and to win trophies. Both belong to this great club. I wish my teammates, my coach and his staff, all hard-working employees and all Gunner fans simply the best! I'm confident our team can complete our mission next season! I loved to be a part of this club. It was a great challenge and experience without a happy end, unfortunately. Thank you very much for your overwhelming support! It was much appreciated! See you Stephan #COYG #WeAreTheArsenal #YaGunnersYa #ThankYou

A post shared by Stephan Lichtsteiner (@stephanlichtsteiner) on



*מספר דיווחים המגיעים מאיטליה מספרים כי שמו של קשר אייאקס דוני ואן דה ביק עלה ברשימות של לאינטר. המאמן החדש של הנראזורי אנטוניו קונטה מאוד אוהב את השחקן, אך תג המחיר שמוערך ב-50 מיליון יורו יכול להערים קשיים על המעבר.


* בגארדיאן הבריטי מדווח כי ווסטהאם הצטרפה למירוץ אחר קשר אברטון אנדראה גומס המושאל מברצלונה. על פי הידיעה הפטישים הגישו הצעה על סך 20 מיליון אירו כדי להנחית את הקשר בלונדון. עוד מדווח שברצלונה תהיה מוכנה למכור את הפורטוגלי בתמורה ל-25 מיליון אירו. 


* במירור האנגלי מדווחים כי ברצלונה מגששת אודות חלוצה של אברטון רישארליסון. הברזליאי בן ה-22 שהגיע אל הכחולים מווטפורד תמורת 50 מיליון ליש"ט כבש העונה 13 שערים. עוד מדווח כי במידה ותתקבל הצעה, הטופיז לא ימכרו אותו בפחות מ-100 מיליון ליש"ט.


רישארליסון בנבחרת ברזיל (AFP)
רישארליסון בנבחרת ברזיל (AFP)


* עוד בנושא אברטון, היא מעוניינת להחתים את קשר ליון ברטרנד טראורה. באנגליה מפרסמים שליון קבעה את תג המחיר שלו שעומד על 45 מיליון יורו.


* לא רק אינטר מעוניינת ברומלו לוקאקו: החלוץ שלא נמצא בתכניות של מנצ'סטר יונייטד לעונה הבאה מבוקש בפריז זן ז'רמן, כך על פי "מירור". לבלגי חוזה באולד טראפורד עד 2022, אבל הוא צפוי לעבור לאיטליה או צרפת תמורת 80 מיליון ליש"ט.


לוקאקו. אינטר עדיין לא החליטה בנושא (Gettyimages)
לוקאקו. אינטר עדיין לא החליטה בנושא (Gettyimages)


* יובנטוס קרובה להחתים את בלם פרטיזן בלגרד סטרהינג'ה פבלוביץ' בן ה-18 תמורת חמישה מיליון יורו ועוד שני מיליון נוספים על בונוסים. פבלוביץ' שיחק העונה 11 הופעות בליגה הסרבית.


* מגן טוטנהאם ונבחרת אנגליה קווין טריפייר מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, ששחררה בקיץ את אנטוניו ולנסיה לשפילד יונייטד הקיץ , כך דווח ב"דיילי סטאר". גם יובנטוס ונאפולי עוקבות אחרי האנגלי.



הרכש הראשון של יובנטוס? סטרהינג'ה פבלוביץ' (Gettyimages)


* שחקן נוסף שעשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד הוא אדריאן ראביו שסיים חוזה בפריז סן ז'רמן ולפי "מירור" צפוי להרוויח ב-170 אלף ליש"ט בשבוע.


* באיירן מינכן קבעה תג מחיר של 22 מיליון יורו על ג'רום בואטנג, כך דווח ב"סקאי". ב"מירור" טוענים כי ארסנל ויונייטד מתעניינות בו.


* סוכנו של השוער הרומני אנדריי ראדו בן ה-22, שעבר בקיץ באופן רשמי מגנואה לאינטר בקיץ תמורת תשעה מיליון יורו סיפר כי ארסנל, ליון וקבוצות נוספות מעוניינות להחתימו.


* לאחר שמנצ'סטר יונייטד הביעה עניין במגן של פריז סן ז'רמן תומאס מונייה, גם ארסנל הצטרפה למירוץ אחרי הבלגי, שככל הנראה יעדיף לעבור לשדים האדומים, אותם הוא אוהד מילדות.




* מונאקו מצאה אלטרנטיבה לפרדרג ראיקוביץ'? ב"רדיו מארקה" נאמר כי הקבוצה מהנסיכות רוצה לצרף את שוער ריאל סוסיאדד חרונימו רולי כאשר סעיף השחרור שלו עומד על כ-40 מיליון יורו.


* ב"סקאי ספורט" דיווחו שהחלוץ הניגרי סמואל צ'וקוואז בן ה-20 שכבש חמישה שערים בליגה הספרדית במדי ויאריאל עשוי לעבור לליברפול.



סמואל צ'וקוואז. עשוי לעבור לאלופת אירופה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי