ריאל החתימה את 'מסי היפני'. אלגרי הודיע: "יוצא לשנת שבתון"

אלגרי
אלגרי | AFP

הבלנקוס צירפו לקבוצת המילואים את טאקפוסה קובו, שגדל דווקא במחלקת הנוער של ברצלונה. על רקע השמועות על מועמדות לצ'לסי ופ.ס.ז', המאמן האיטלקי לוקח הפסקה

(גודל טקסט)
רשמי
*מסימיליאנו אלגרי, שנפרד לאחרונה מיובנטוס לאחר חמש עונות והוזכר כמועמד לפריז סן ז'רמן וצ'לסי, הודיע בראיון באיטליה על הפסקה לשנה: "אני לוקח שנת שבתון כי אני צריך להשתלט על החיים האישיים שלי. ב-16 השנים האחרונות חוויתי רכבת הרים ולא יכולתי להתמקד במשפחה ובחברים. השנה הזו תאפשר לי להטעין את הסוללות ולקחת אוויר לקראת האתגרים הבאים".


*ריאל מדריד גנבה לברצלונה את מי שנחשב בעיני התקשורת הספרדית 'מסי היפני'. השחקן המדובר הוא טאקפוסה קובו, שמלאו לו 18 רק בשבוע שעבר. עד שנת 2014 היה שייך לבארסה, אך נאלץ לעזוב את 'לה מאסיה' אחרי שהמועדון הואשם על ידי פיפ"א בהעברות לא חוקיות של קטינים. היהלום היפני ייצטרף לקבוצת המילואים של המועדון, אותה מאמן ראול גונזלס.




* ווסטהאם הודיעה רשמית על הצטרפותו של פבלו פורנאלס. הקשר הספרדי עזב את ויאריאל וחתם בלונדון אצל הפטישים, ששילמו 24 מיליון ליש"ט לספרדים, ועוד שישה מיליון ליש"ט בבונוסים שסוכמו. בעונתו האחרונה בויאריאל רשם 50 הופעות בכל המסגרות, כבש חמישה שערים ובישל עוד שישה במדי הצוללת הצהובה.



* באייר לברקוזן התחזקה היום בחלק הקדמי, שהשלימה את העברתו של מוסא דיאבי בן ה-19 מפריז סן ז'רמן. הגרמנים שילמו 12 מיליון אירו לאלופת צרפת תמורת שחקן הכנף, שבעונה האחרונה כבש ארבעה שערים ובישל עוד שבעה, ב-34 הופעות.




שמועות
*חלוץ מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו סיכם את תנאיו באינטר, כשאורך ההסכם צפוי להיות עד 2024 ועשוי להכניס לבלגי 6.6 מיליון פאונד בבונוסים, כך לפי "מטרו" וה"גאזטה דלו ספורט". עם זאת, הנראזורי תרם הגיעו להסכם עם השדים האדומים, שדורשים 62 מיליון פאונד עבור לוקאקו.


"סקיי איטליה" מדווח כי המנהל הספורטיבי של יובנטוס, פאביו פראטיצ'י, נסע ללונדון על מנת להיפגש עם נציגי מנצ'סטר יונייטד בעניין האפשרות להחזיר לטורינו את פול פוגבה.




*בורוסיה דורטמונד עוקבת אחר התפתחויות בגזרתו של בלם ארסנל, לורן קוסיילני. הצרפתי בן ה-33 מוזכר על ידי ה"דיילי מייל" כמי שעשוי לעזוב את הקבוצה מלונדון הקיץ.


* "המירור" טוען שטוטנהאם מתכוונת לשבור את שיא ההעברות שלה פעמיים בחלון הנוכחי על מנת להחתים את קשר בטיס ונבחרת ארגנטינה, ג'ובאני לו צ'לסו בן ה-23, ואת קשר ליון טנגי אנדומבלה בן ה-22.


*על פי רדיו "קאדנה סר" הקטלוני, מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה יאפשר לאיבן ראקיטיץ' לעזוב למנצ'סטר יונייטד, אם תגיע הצעה הולמת מצד השדים.




*אברטון ופריז סן ז'רמן מעוניינות בחלוצה הברזילאי של אייאקס, דויד נרס, כך לפי "אספורטה" הברזילאי.


*עיתון ה"אינדפנדנט" טוען כי ליברפול לא מתכוונת להגיש הצעה לנביל פקיר בן ה-25, על אף השמועות בצרפת האומרות שהאדומים מעוניינים בשחקנה של ליון".


*דיווח מפתיע ב-ESPN: אדריאן ראביו עשוי להישאר בפריז סן ז'רמן למרות שסיים את חוזהו במועדון הצרפתי ונמחק לגמרי מהסגל בעונה החולפת. ב'אס' הספרדי פורסם שהקשר נמצא בשיחות עם יובנטוס ומעבר אפשרי בעתיד לסרייה א'.




*ב"אקספרס" טוענים כי מגנה הימני של נבחרת בלגיה ופריז סן ז'רמן, תומא מונייה, שעל פי השמועות נמצא על הכוונת של ארסנל, אמר שהוא לא מעוניין לעזוב את אלופת צרפת.


*קשר מילאן בעונה האחרונה, טימואה בקאיוקו הצרפתי שהושאל לרוסונרי על ידי צ'לסי, אמר לעיתון "ל'אקיפ" כי "אין לו ברירה אלא לחזור לפרמיירליג".


*"דיילי סטאר": צ'לסי תוותר על האפשרות למכור את הבלם קורט זומה, שבילה את העונה האחרונה כמושאל לאברטון, לאור האיסור להחתים שחקנים שהוטל על הכחולים.




*"הסאן" מדווח כי סטוק סיטי שמה עין על שוער נבחרת אנגליה לשעבר, ג'ו הארט, כמחליפו של ג'ק באטלנד בן ה-26, שמקושר לאסטון וילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי