באלוטלי עשוי לחתום ביעד מפתיע, חאמס בדרך ליובנטוס​

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Gettyimages

העברות: החלוץ האיטלקי בן ה-28 שסיים חוזה במארסיי מבוקש בפארמה. לותר מתיאוס טען שראה את הקולומביאני לצידו של רונאלדו בטורינו. וגם: אתלטיקו מצאה מחליף לגריזמן ובנו של ליליאן תוראם מושך עניין בצרפת

(גודל טקסט)

 שמועות
* בשל עזיבתו של אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד מחפשת חיזוק בחלק ההתקפי ולפי ה'אס' הקבוצה מעוניינת בחלוץ איינטרכט פרנקפורט ונבחרת קרואטיה אנטה רביץ' שעשוי לעזוב אם תגיע הצעה בגובה של 40 מיליון יורו.

* שחקן העבר לותר מתיאוס בטוח ששחקן באיירן מינכן אשתקד חאמס רודריגס יעבור בסופו של דבר ליובטוס מכווין שהוא טוען שראה את השחקן בטורינו לפני כשבועיים והוא היה צמוד לחברו לקבוצה לשעבר כריסטיאנו רונאלדו.

* מריו באלוטלי שעזב את מארסיי אחרי חצי עונה מוצלחת מבחינה אישית עשוי לעבור ליעד מפתיע לאחר שפארמה סימנה את האיטלקי בן ה-28 והיא טוענת שהחלוץ יהיה רכש החלומות שלה.


חאמס רודריגס. יעבור ליובנטוס? (Gettyimages)

* מי שעשוי להיות מחליפו של באלוטלי במארסיי הוא מרכוס תוראם, בנו של שחקן העבר האגדי ליליאן תוראם שירד ליגה בבושת פנים עם גנגאן, אך מבחינה אישית החלוץ בן ה-21 בלט עם תשעה כיבושי ליגה.

* קשרה המצטיין של נאפולי, פביאן רואיס נשאל ב'סקאי ספורטס איטליה' על אפשרות מעבר לריאל מדריד וחדה אפשרות כזאת על סף בטענה שהוא מאושר באיטליה ואינו מעוניין לעזוב לשום מקום אחר בינתיים

הלהיט החדש בצרפת. מרכוס תוראם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי