התעוררות בארץ המגף: דייגו גודין חתם באינטר עד 2022

דייגו גודין
דייגו גודין | Gettyimages

"יש שריף חדש בעיר". זה היה באוויר זמן רב ועכשיו זה רשמי: הבלם האורוגוואי בן ה-33 ששיחק בתשע העונות האחרונות באתלטיקו מדריד, הצטרף לנראזורי בהעברה חופשית וחתם לשלוש עונות. גם לזארו מהרטה חתם

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר האיטלקית היא ללא ספק מהקבוצות היותר מעניינות לקראת העונה הבאה. הקבוצה שהחתימה את אנטוניו קונטה רוצה לחזור לקדמת הבמה, והבוקר (שני) עשתה צעד גדול לכך כשצירפה רכש גדול ראשון: דייגו גודין (33), קפטן נבחרת אורוגוואי שהצטרף לקבוצה בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד בה שיחק בתשע השנים האחרונות. גודין חתם על חוזה לשלוש שנים עד 2022. כזכור, גם לפני חמש שנים החתימה אינטר בלם נפלא מאתלטיקו מדריד – מיראנדה. "יש שריף חדש בעיר", נכתב בהודעת המועדון.


עד הרגע האחרון ניסתה אתלטיקו להשאיר את הבלם שהגיע אליה בקיץ 2010 מויאריאל בתור בלם ליגה טובה ובשורותיה הפך לאחד הבלמים הטובים בעולם – אך ללא הצלחה. גודין רצה שדרוג כלכלי וחוזה ארוך טווח וזה חרג מהמדיניות של הקולצ'ונרוס.


גודין היה זה שכבש את שער האליפות של אתלטיקו מדריד נגד ברצלונה במחזור הסיום בעונת 2013/14. הוא הוליך אותה גם פעמיים לגמר ליגת האלופות כשבשני המקרים הפסידה לריאל מדריד, כשבאותה עונה מדוברת כבש גודין גם בגמר הזה. בסה"כ זכה עם הקבוצה בשבעה תארים: אליפות אחת, שתי זכיות בליגה האירופית, שתי זכיות בסופר קאפ האירופי, זכייה אחת בגביע המלך וזכייה אחת בסופר קאפ הספרדי.



בשעות המערב המאוחרות הודיעה אינטר על החתמה נוספת, כשהכריזה על צירופו של הקשר האוסטרי בן ה-23 ולנטינו לזארו שנרכש עבור 22 מיליון יורו מהרטה ברלין. לגרמניה הוא הגיע לפני שנתיים מרד בול זלצבורג.

| ANNUNCIO

️ Benvenuto a Milano!
⚫Valentino Lazaro è dell'Inter! #WelcomeValentino#NotForEveryone#FCIMpic.twitter.com/I8XiOCD0w7

— Inter (@Inter) July 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי