"דז'קו חוצפן, היגוואין יוכל להצליח כמו באטיסטוטה"

אדין דז'קו
אדין דז'קו | AFP

המנהל המקצועי החדש של רומא ירה לכל הכיוונים. הוא מותח ביקורת על הבוסני שבדרכו לאינטר: "לא מעניין אותי שהוא סיכם שם", ממליץ מסביר את המוטו שלו: "אני בוחר גברים ואז שחקנים" ומציע לטוטי לחזור

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רומא נמצאת בסימן שאלה גדול לקראת העונה הבאה. האוהדים כועסים על עזיבתו של פרנצ'סקו טוטי, גם הסמל השני, דניאלה דה רוסי – נפרד, ומספר שחקנים בכירים בדרך החוצה. מי שלקח על עצמו את האתגר להיות המנהל המקצועי החדש הוא ג'יאנלוקה פטראצ'י. האיטלקי בן ה-50 שהצטרף לקבוצה לאחר שלוש עונות בטורינו, אמר שרומא בונה את עצמה מחדש ובעיקר ירה לכל הכיוונים במסיבת עיתונאים ראשונה במועדון.

פטראצ'י פתח ואמר: "יש לי שאיפות ברורות אבל קודם כל נחזיר את היסודות. צריך להיות מציאותיים. אני רוצה שחקנים עם אופי. כאלה שבאים עם בטן מלאה, עושים טובה או חושבים רק על עצמם ועל הכסף – לא יהיו השחקנים שאבחר. אני בוחר גברים ורק אחר כך שחקנים. אני אביא משמעות ותחושת שייכות שלא הייתה".

על אדין דז'קו: "נראה שהוא בדרך החוצה, אבל שחקן לא קם בבוקר ומחליט לעזוב. הוא בשיחות עם קבוצה אחרת, סוחט אותנו. הוא צריך להביא קבוצה שתספק לנו הצעה מספיק טובה ואז הוא יוכל ללכת. אם אין לו מוטיבצייה זה נכון שהוא צריך ללכת, אבל לא מעניין אותי שהוא סיכם שם. הוא חייב להבין שהוא חלק מרומא, הוא לא הבעלים. אף אחד לא ישים אותנו עם הגב אל הקיר". פטראצ'י סיפר שגם הבלם קוסטס מנולאס רוצה לעזוב שיש לו הצעה מנאפולי. האיטלקי ציין לטובה את קשר הרכש דיאווארה: "הוא לא רוצה לצאת לחופשה, מעדיף כבר להתאמן. זה מה שאני רוצה לראות".


ג'יאנלוקה פטראצ'י. מצב רוח קרבי (Gabriele Maltinti/Getty Images)

על גונסאלו היגואין: "הוא לא ימצא קבוצה טובה יותר מרומא, הוא יוכל ללכת בעקבות גבריאל באטיסטוטה ולעשות כאן היסטוריה, להותיר חותם ענק"

ניקולו זאניולו: "הוא לא היה מספיק טוב באליפות אירופה לנבחרות צעירות. הוא צריך להמשיך לשחק כמו בתחילת העונה שעברה. הוא יכול להיות היהלום שבכתר.. נצטרך לשפר את החוזה שלו אבל עד גבול מסוים אסור לו לאבד את תחושת ההיגיון".

על המאמן פאולו פונסקה: "הוא יכול להיות הפתעה גדולה. אהבתי את הכדורגל שלו בשחטאר דונייצק: כדורגל התקפי ומהיר, הפעלת לחץ לאחר איבוד כדור. רצינו את אנטוניו קונטה, הוא תמיד רוצה לנצח, אני מכיר אותו. אמרתי לו שאליפות כאן שווה יותר מחמש אליפויות ברומא או אינטר, אבל הוא עשה את הבחירה שלו".


פרנצ'סקו טוטי (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

לסיום התייחס גם גם לפרנצ'סקו טוטי: "הייתי רוצה שהוא יהיה חלק מרומא. הלוואי והוא עוד יחזור. אם הוא ירצה – נקבל אותו בחזרה. אבל אסור להביט לאחור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי