בפה מארוטה הטיל פצצה: "איקרדי לא בתוכניות שלנו"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

המנהל הספורטיבי של אינטר אישר שהחלוץ צפוי לעזוב את הנראזורי: "כישרון יכול לנצח לך משחקים, אבל קבוצה זוכה באליפות וזו המטרה אליה אנחנו מכוונים". גם ראג'ה נאינגולן בדרך החוצה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
בפה מארוטה, המנהל הספורטיבי של אינטר, הטיל היום (שבת) פצצה כשהכריז: "עם כל הכבוד, מאורו איקרדי לא נמצא בתוכניות המקצועיות שלנו לעונה הקרובה והוא מודע לכך".


שחקן נוסף שצפוי לעזוב את אינטר, כך על פי דבריו של מארוטה, הוא הקשר הבלגי ראג'ה נאינגולן, שלא נמצא גם הוא בתוכניות של המאמן החדש אנטוניו קונטה.


מארוטה סיפר: "כשאתה בונה פרויקט חדש, צריך למצוא אנשים עם אישיות מתאימה. דיברנו על כך עם איקרדי ונאינגולן. עם כל הכבוד לחוזים שלהם, אותם אנחנו מתכוונים לכבד, היה חשוב שנבהיר להם את עמדת המועדון לגבי עתידם.




"שניהם מודעים לכך שהם לא בתוכניות שלנו. זה לא אומר שאנחנו מטילים ספק ביכולות שלהם ואני באופן אישי חושב שהם שחקנים מצוינים. כישרון יכול לנצח לך משחקים, אבל קבוצה זוכה באליפות וזו המטרה אליה אנחנו מכוונים. עם כל הכבוד, הם לא חלק מהפרויקט החדש שאנחנו בונים", סיכם מארוטה.


מוקדם יותר היום פורסם באיטיליה שנאפולי מאוד רוצה את איקרדי ועל פי הדיווחים האחרונים, היא גם שוקלת לצרף את לורנצו אינסינייה לטרייד שעשוי להירקם עם אינטר. נאפולי מוכנה להציע לו כ-10 מיליון יורו לעונה, אולם הארגנטיני מעוניין לעבור דווקא ליובנטוס. 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי