באלוטלי חשוד בשידול לעבירה פלילית ובהימור בלתי חוקי

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

החלוץ שיתף בעמוד האינסטגרם שלו סרטון בו ניתן לראות בעלי בר מקומי רוכב על קטנוע היישר לתוך הים, במשטרת נאפולי פתחו בחקירה לאחר שנודע כי "סופר מריו" שילם לו 2,000 יורו עבור המעשה

(גודל טקסט)
למה תמיד הוא? מריו באלוטלי ממשיך להסתבך. אחרי שפרסם בעצמו באינסטגרם סרטון שבו הוא מתעד בעלים של בר מקומי רוכב על קטנוע היישר לתוך הים עבור 2,000 יורו, מסתבר שבמשטרה האיטלקית בחרו שלא להתעלם מהאירוע ופתחו בהליך פלילי נגד החלוץ.


באלוטלי, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 29, הינו שחקן חופשי כעת לאחר שמארסיי בחרה שלא להאריך את ההתקשרות עמו, על אף שהצטיין בחצי העונה שלו במדי הקבוצה, אחרי שהתיר את חוזהו בניס בינואר האחרון, אבל כנראה שהוא כלל לא מוטרד מכך. לאחר העלאת הסרטון נודע כי הקטנוע היה של תושב נאפולי, לשם הגיע באלוטלי כדי לבלות, שטען כי החלוץ הציע לו 2,000 יורו אם ירכב על הקטנוע היישר לתוך הים.


למרות כל האמור לעיל, מסתבר שבמשטרת נאפולי לא אהבו את האירוע – שכאמור כל העולם ראה באינסטגרם של החלוץ – ופתחו בחקירה בחשד לכך שבאלוטלי שידל את בעלי הקטנוע לעבירה פלילית ואף חשוד במעורבות בהימורים, מכיוון ששילם לו עבור הרכיבה לים. 


הקטנוע, אגב, שרד את הנפילה למים, אבל בעליו טען שגם כך הוא שווה רק 600 יורו, כך שמבחינתו הוא ציפה להרוויח 1,400 יורו מאותו מעשה ששולם לו עבורו. לאור העובדה שהקטנוע שרד את הנפילה, הוא אפילו לא יצטרך לרכוש אחד חדש ויוכל לשמור לעצמו את כל הסכום.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Buongiorno così ! (Vespa ripescata).

A post shared by Mario Balotelli‍‍ (@mb459) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי