אברטון על סף חתימה בארסנל, מילאן רוצה את מודריץ'

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

העברות: התותחנים הסכימו לשלם 36 מיליון ליש"ט על הברזילאי שיעבור בדיקות רפואיות. הרוסונרי רוצים את זוכה כדור הקרואטי שחוזהו מסתיים ב-2020. לניוקאסל יש מאמן חדש. וגם: נאפולי תוותר על חאמס?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
רשמי
* אתלטיקו מדריד הודיעה על צירופו של קיירן טריפייר, שמגיע מטוטנהאם תמורת 22 מיליון יורו וישחק בקבוצתו של דייגו סימאונה בשלוש השנים הבאות. מגנה הימני של נבחרת אנגליה יחליף את חואנפראן, שעזב את הקולצ'ונרוס בסיום העונה החולפת.




* יממה לאחר שאיינטרכט פרנקפורט הודיעה על מכירתו של סבסטיאן האלר לווסטהאם, החלוץ הצרפתי בן ה-25 עבר בדיקות, רפואיות וחתם לחמש שנים תמורת 45 מיליון ליש"ט, וכך הפך לשחקן היקר בתולדות הפטישים.





* יאן קראמו בן ה-21 שחזר לאינטר מעונת השאלה בבורדו, עובר השאלה נוספת, הפעם בפארמה האיטלקית. השחקן בן ה-21 נרכש בעבר על ידי הניראזורי מקון תמורת 6.5 מיליון יורו.




* לניוקאסל יש מאמן חדש: המגפייז הודיעו רשמית שהמאמן סטיב ברוס (58) חתם לשלוש עונות בקבוצה לאחר שהתפטר משפילד וונסדיי ביום שני האחרון.




* רומא הודיעה כי גי'אנלוקה מנסיני עובר בדיקות רפואיות במועדון בדרך לחתימה. בלמה של אטאלנטה (23) רשם עונה נהדרת אשתקד כשהגיע עם קבוצתו למקום השלישי. הג'ילארוסי צפויים לשלם עבורו 26 מיליון יורו.




*חתימה עדין אין, אך גלאטסראיי הטורקית אישרה כי מתנהל משא ומתן על השאלתו של ז'אן-מישל סרי (27) מפולהאם. על פי דיווחים באיטליה ובאנגליה, הקשר צפוי להגיע מחר לאיסטנבול, לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום באופן רשמי.


 שמועות
* מילאן רוצה את לוקה מודריץ' ו"מוכנה לזינוק" כפי שנכתב באיטליה, במידה וריאל מדריד תחליט למכור את זוכה כדור הזהב האחרון. העיתונאי המוערך ג'יאנלוקה די מרציו טוען שהרוסונרי נפגשו עם סוכנו של השחקן לגבי שחקנים אחרים, אבל שמו של הקרואטי עלה במהלך הדיונים. נכתב כי הבלאנקוס מתלבטים האם לתת למודריץ' ללכת אך הספרדים חייבים לשחרר שחקנים וזה תלוי ברצון של הקרואטי עצמו, שחוזהו מסתיים ב-2020. עוד נטען כי הקרואטי מעריץ את זבונימיר בובאן, שהיה חלק מנבחרת קרואטיה שסיימה שלישית במונדיאל 1998, והאחרון, ששיחק כעשור במדי מילאן, ממליץ לו לעבור לארץ המגף.


* אתלטיקו מדריד קרובה מאוד להחתים את חאמס רודריגס. לדיווחים בספרד מצד שני העיתונים הגדולים במדריד ("מארקה" ו"אס") מצטרף גם העיתונאי ג'יאנלוקה די מרציו האיטלקי. כזכור, הקולצ'ונרוס מוכנים לרכוש את השחקן כבר עכשיו ולפי הדיווח חלה התקרבות במו"מ. נראה שבנאפולי, בינתיים, הרימו ידיים. נשיא הקבוצה אאורליו דה לוראנטיס התראיין שוב בנושא בזמן שהקבוצה מקיימת את מחנה האימונים שלה. דה לוראנטיס כעס: "אני לא מבין למה ריאל מדריד השאילה את חאמס לבאיירן בזמן שיש לה תקציב פי שלושה משלנו. אם חאמס יוכל להגיע כמושאל בעונה הראשונה? – אף אחד לא יסרב לכך. אבל צריך לזכור שיש לנו גם שחקנים אחרים על הכוונת.


* ארסנל בדרך להחתמה גדולה. לפי "פוקס ספורט", אברטון סוארס, שחקנה של גרמיו שסיים כמלך שערי הקופה אמריקה, יעבור את הבדיקות הרפואיות בברזיל ויחתום בקרוב. התותחנים נענו לסכום אותו דרשו הברזילאים – 36 מיליון ליש"ט.




* לפי "מארקה", אתלטיקו מדריד השלימה את רכישתו של מריו הרמוסו, בלם אספניול ונבחרת ספרד, ועוד היום (רביעי) תהיה הודעה רשמית. הקבוצה של דייגו סימאונה צפויה לשלם 25 מיליון יורו עבור הבלם, כאשר קבוצתו הנוכחית תתחלק חצי-חצי עם ריאל מדריד. חוזהו של הרמוסו מסתיים בעוד שנה וקבוצתו חוששת לאבד אותו בחינם ולכן הסכימה להתפשר על מחיר הנמוך מסעיף שחרורו (40 מיליון יורו). גם ב"אס", העיתון השני המרכזי במדריד, חיזקו את העניין.


* פביאן שר, בלמה של ניוקאסל, הוצע למילאן, כך לפי דיווח בארץ המגף. הבלם שהצטרף לניוקאסל בשנה שעברה ורשם 24 משחקים במדיה עשוי לעלות 15 מיליון יורו.


* מלקום רוצה לעזוב את ברצלונה ובתקשורת הספרדית נטען כי סוכנו נפגש עם הנהלת הקבוצה בעניין. הברזילאי שלא הצליח להשתלב בקבוצה יודע שדקות המשחק שלו יצטמצמו עוד יותר עם הגעתו של אנטואן גריזמן. ארסנל מעוניינת בקשר אלא שאלופת ספרד דורשת עבורו 60 מיליון יורו. השחקן וסוכנו זועמים על הדרישה.


* מנצ'סטר סיטי מוכנה לתת לבלם אליקים מנגאלה לעזוב בחינם הקיץ, כך לפי "טלגרף". הבלם הצרפתי (28) שנרכש ב-2014 מפורטו בתמורה ל-40 מיליון יורו, שיחק בקבוצה שלוש עונות ולאחר מכן עבר הושאל לולנסיה ואברטון. בעונה שעברה כלל לא שיחק.





* דני רוז בדרך החוצה מטוטנהאם. המגן השמאלי נותר מחוץ לסגל של התרנגולים למחנה האימונים, כך לפי "טלגרף". טוטנהאם תדרוש 25 מיליון ליש"ט עבור המגן שיעדיף להישאר באנגליה ולמצוא קבוצה אחרת.


* עדיין בטוטנהאם, לפי "סקיי ספורטס", הקבוצה סיכמה עם אתלטיקו מדריד על מכירתו של המגן הימני קיירן טריפייר (28) בתמורה ל-21.7 מיליון ליש"ט.


* לפי 'ספורט' הספרדי, ברצלונה קרובה מאוד לצירופו של טילסון פינטו גונאלס. הקשר בן ה-20 היה אחד מהשחקנים הבולטים בקופה סאו פאולו ג'וניור, טורניר בו שחקנים ברזילאים צעירים מוצגים, ונחשב להיהלום הברזליאי של סאנטוס עד גיל 20. הברזילאים גם כן רצו לצרף את הקשר לקבוצת הבוגרים אך כרגע נראה כי הוא יגיע בכל זאת לברצלונה בהעברה חופשית.


* לסטר עדיין לא מוותרת על הארי מגווייר, שלפי הדיווחים השבוע כבר היה קרוב לחתימה במנצ'סטר יונייטד. ברנדן רודג'רס, מאמן השועלים, הבהיר: "דחינו שתי הצעות שאינן מספיק טובות לנו".


*קאמבק? על פי "פוטבול איטליה", ראדג'ה ניינגולן עומד בפני חזרה אפשרית לקליארי. הבלגי שיחק בקליארי מ-2010 עד למעבר לרומא ב-2014. סיבה נוספת לכך שהמעבר נראה אפשרי היא העובדה שאשתו של ניינגולן, קלאודיה, עוברת טיפולים בסרדיניה בסמוך לקליארי.




*על פי דיווחים באנגליה וויליאם סליבה (18), שחקנה של סנט אטיין עליו התחרו טוטנהאם וארסנל, החליט לחתום בארסנל. התותחנים ישלמו לקבוצה מצרפת 27 מילון ליש"ט בעבור ההעברה ועוד תשעה מליון ליש"ט במענקים. יחד עם זאת הבלם הצרפתי צפוי להשאר בצרפת ולבלות את העונה הבאה בהשאלה לסנט אטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי