באיטליה הכחישו שקונטה התפטר; אינטר בצומת דרכים

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | ROSLAN RAHMAN/AFP/Getty Images

השמועות צצו ברשתות החברתיות, אך המאמן מרגיש שאינו יכול להשפיע וכועס על הקושי בשחרורם של איקרדי, ניינגולאן ואף פרישיץ', כששווי השוק של השלושה ירד כמעט במאה מיליון. וגם: ד"ש מרקובה: "גודין מנהיג גדול"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
זה לא סוד שאנטוניו קונטה מתוסכל ממה שקורה באינטר. המאמן האיטלקי הביע כעס עוד לפני מסיבת העיתונאים במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד כשאמר: "אין טעם להכחיש את העובדה שיש לנו קשיים, יש בעייה גדולה מאוד לגבי השחקנים שצריכים להצטרף, ובעיקר לגבי אלה שצריכים לעזוב. אנחנו הרבה מאחורי לוח הזמנים המתוכנן, זה כמו מאבק במעלה ההר". קונטה תיאר לעצמו שייתכנו קשיים בדרך אך הוא מרגיש שכרגע הוא לא מסוגל להשפיע ומעבר לכך, ב"קוריירה דלה ספורט"  נכתב הבוקר שאפילו הופצו שמועות על התפטרותו, בעיקר ברשתות החברתיות, אלה שהן התבררו כלא נכונות.


בכתבה תיארו את הצמתים בהם ניצב המאמן ובראש ובראשונה מדובר על השלישייה מאורו איקרדי-ראדג'ה ניינגולן-איבן פרישיץ'. השניים הראשונים כבר קיבלו הודעה רשמית שאינם בתוכניות בעוד לגבי הקשר הקרואטי, הוא ספג ביקורת קשה מהמאמן על הקושי שלו להשתלב בשיטה החדשה. אם אינטר לא תצליח למכור אותם, היא לא תוכל לצרף את רומלו לוקאקו ואדין דז'קו.


לגבי השלושה, ב"גאזטה דלה ספורט" כתבו ששווי השוק שלהם צנח תוך עונה אחת במחצית מהסכום. אם לפני שנה שלושת השחקנים הוערכו ב-200 מיליון יורו, כעת הם שווים רק 105 מיליון יורו. מחירו של מאורו איקרדי צנח מ-110 מיליון יורו עד ל-60 מיליון יורו ובקבוצה אפילו הגדירו את מכירתו האפשרית בסכום כזה כ"הצלחה". ראדג'ה ניינגולאן יימכר גם בתמורה ל-15 מיליון יורו, ונראה שבינתיים היעד הרלוונטי הוא סין, בהשאלה בלבד. פרישיץ', שמנצ'סטר יונייטד חיזרה אחריו בקיץ הקודם והציעה עבורו 50 מיליון יורו, הצעה שנדחתה – יכול לעזוב גם בתמורה ל-30 מיליון יורו ואולי ימתין לחודש ינואר כדי להשתחרר במחיר נמוך יותר.



מאורו איקרדי ואיבן פרישיץ'. מהווים נטל על המאמן (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בו הפסידה אינטר 1:0, הקבוצה התקשתה לאיים על השער ובעטה רק פעם אחת למסגרת וזה הוציא את המאמן מדעתו. מעבר לכך, נכתב שמחנה האימונים של הקבוצה קשוח מדי עם שלושה משחקים בשבוע ומעט מדי זמן כדי לתרגל דברים חדשים בשקט מבלי לפגוש יריבות יוקרתיות.


בינתיים, אלבארו רקובה, שחקן העבר האורוגוואי, נמצא בארץ המגף והתראיין לגבי אינטר. רקובה שיבח את דייגו גודין: "יצא לי לחלוק איתו את חדר ההלבשה בנבחרת לקראת סיום הקריירה שלי. הוא מנהיג גדול, כמו אורוגוואי אמיתי. באתלטיקו מדריד הוא היה חצי אלוהים. הוא לא פחות טוב מפאולו מונטרו. הוא היה יכול להישאר באתלטיקו ולהרוויח הרבה כסף, אבל הוא רצה אתגר חדש". מעבר לכך החלוץ העלה זכרונות מתקופתו בנראזורי: "היה לי שיתוף פעולה מצוין עם כריסטיאן ויירי". כשנשאל איזה ציון היה נותן לטריו ההתקפי שכלל יחד איתו גם את ויירי ורונאלדו, ענה ללא היסוס: "ציון 10!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי