רשמית: פרנק ריברי חתם בפיורנטינה לשנתיים

פרנק ריברי
פרנק ריברי | פיורנטינה, האתר הרשמי

לאחר משא ומתן שנמשך מעל חודש, הקשר הצרפתי (36) הגיע לפירנצה והצטרף לקבוצה של וינצ'נזו מונטלה. ירוויח מעל ארבעה מיליון יורו בכל עונה ויוצג במסיבת עיתונאים חגיגית ובאצטדיון ביום חמישי בערב

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
בניגוד לחברו הטוב אריאן רובן שעזב את באיירן מינכן והודיע על פרישה – פרנק ריברי צמא לאתגר אחרון בקריירה. הקשר הצרפתי (36) שנפרד מהבווארים לאחר 12 שנים גדולות, זכה להצעות רבות באירופה (לאחרונה דווח על הצעות מהולנד ומאנגליה), אך זו של פיורנטינה היא שקסמה יותר מכולן עבורו והיום (רביעי) הוא חתם רשמית לשנתיים. 


הפריצת דרך הגיעה אתמול, אז חלה התקדמות משמעותית במו"מ שנמשך עד לשעות הלילה והוביל להגעת הקשר לעיר. הקשר נחת היום הבוקר בפירנצה ביחד עם אשתו, הגיע למשרדי המועדון כדי לחתום על החוזה ובהמשך גם יעבור בדיקות רפואיות כדי להשלים את המעבר. עם נחיתתו אמר לעיתונאים בשדה התעופה: "פיורנטינה מועדון גדול וזו עיר נהדרת, שוחחתי עם לוקה טוני שהמליץ לי להגיע לכאן". הצגתו החגיגית תיערך ביום חמישי בשעה 18:30 ולאחר מכן הוא יגיע לאצטדיון, ששעריו ייפתחו לטובת היכרות ראשונה עם אוהדי הוויולה.


ריברי בחר בקבוצה האיטלקית בין היתר בשל אורך החוזה – הוא כאמור חתם לשנתיים, במהלכן ישתכר כארבעה מיליון יורו לעונה יחד בנוסף לחצי מיליון יורו שיזכה להם באמצעות בונוסים שונים. האוהדים הסגולים קיבלו את פניו בשדה בצורה נלהבת ואף העניקו לו צעיף של הקבוצה. בתקשורת נכתב שמדובר במשא ומתן שנמשך למעלה מ-40 יום עד אשר השחקן השתכנע לחתום.




הצרפתי שהגיע לבאיירן מינכן בקיץ 2007 בתמורה ל-25 מיליון יורו ממארסיי, הוא השחקן המעוטר ביותר בהיסטוריה של באיירן מינכן – זכה עם הבווארים בתשע אליפויות גרמניה, גביע אירופה אחד וב-24 תארים בסה"כ. כמוכן רשם גם 81 הופעות במדי נבחרת צרפת. בעונה האחרונה כבש שבעה שערים ב-38 משחקים, כולל שער מרגש במשחק האליפות.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי