העברות: מונריאל עזב את ארסנל, סימאונה חתם בקליארי

נאצ'ו מונריאל
נאצ'ו מונריאל | AFP

המגן הספרדי נפרד מלונדון אחרי שש שנים וחתם בסוסיאדד, בנו של דייגו עזב את פיורנטינה לטובת חוזה ארוך טווח. וגם: סלטיק צירפה קשר, אלנני חתם בבשיקטאש והאם צ'יצ'ריטו יסבך עוד יותר את מואנס דאבור?

(גודל טקסט)
ביום שני בלילה יינעל חלון ההעברות והדיווחים ברחבי אירופה הולכים ומתרבים. אז רגע לפני שההעברות לעונת 20/920 יסתיימו (יש לציין שבישראל יהיו עוד למעלה משבועיים להעברות), ספורט1 עם כל ההחתמות והשמועות של הרגע האחרון.


רשמי
* המגן נאצ'ו מונריאל עזב את הפרמיירליג וחזר לספרד. כבר בן 33 מונריאל, שאחרי שש שנים בלונדון חתם בריאל סוסיאדד בחוזה לשנתיים.



* גם קשר ארסנל, מוחמד אלנני, עזב הבוקר רשמית וחתם בבשיקטאש. הוא אתמול נחת באיסטנבול והיום הוצג כרכש השישי של הקבוצה הקיץ.




* ג'ובאני סימאונה, בנו של דייגו, עזב את פיורנטינה וחתם בקליארי לחמש שנים. מי שעוד הצטרף לקבוצה הוא השוער רובין אולסן, שעזב את רומא אחרי שנה בה איכזב כמחליפו של אליסון.




* ג'יאני אימבולה נפרד מסטוק מליגת המשנה באנגליה ועבר לעונת השאלה לעולה החדשה לסרייה A באיטליה, לצ'ה. לקבוצה אופציה לרכוש אותו עבור כ-4 מיליון יורו.


* למרות ההדחה מליגת האלופות, סלטיק ממשיכה להתחזק לקראת העונה ומודיעה על צירופו של הקשר מוחמד אליונוסי בהשאלה לעונה מסאות'המפטון.




* טורינו צירפה בהשאלה ממילאן את המגן האורוגוואי דיוגו לקסאלט.




שמועות
* בפריז סן ז'רמן מאשרים שהתקבלה הצעה רשמית וכתובה על ניימאר מברצלונה ב-27.8, אלא שיומיים לסגירת החלון ועדיין הצדדים רחוקים מהסכם. לידיעה המלאה.


* תחרות נוספת למואנס דאבור? הישראלי שלא נכלל בסגל סביליה בשלושת מחזורי הפתיחה, עשוי גם לראות את חאבייר הרננדס, הידוע בכינוי צ'יצ'ריטו, נרכש מווסטהאם עבור כ-8 מיליון יורו. לידיעה המלאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי