162 מיליון יורו ל-10 שנים: החוזה של רונאלדו בנייקי נחשף

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

על פי העיתון הגרמני "דר שפיגל", הכוכב הפורטוגלי ממשיך לשבור שיאים עם תוספת של 20 מיליון יורו בכל שנה כולל בונוסים בהסכם שנחתם עם התאגיד בשנת 2016. וגם: התמריץ שלו לזכות בשחקן השנה של פיפ"א

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הספורטאים המרוויחים ביותר בספורט העולמי. חסויות, פרסומות ברחבי העולם, לאחרונה ראינו אותו אפילו מככב בפרסומת בישראל. היום (שבת) נחשפו פרטים מאחורי עסקת הענק שלו עם חברת נייקי.

על פי הדיווחים, הפורטוגלי היה יעד מרכזי בקרב גדול בין שתי החברות אדידס ונייקי, והאחרונה הצליחה לבסוף להחתים אותו על חוזה של 10 שנים בשנת 2016. הרווח של "CR7" מאותה עסקה מסתכם בכ-162 מיליון יורו לכל התקופה, 16.2 מיליון יורו לשנה. כל זאת ללא בונוסים, שכן בשנת 2016 ובשנה שאחריה הוא גרף מתאגיד הענק מעל 20 מיליון יורו.

כשגריר עולמי של נייקי, לרונאלדו יש סעיף בונוס מיוחד על סך 4 מיליון יורו שמופעל בכל פעם שהוא זוכה בתואר בינלאומי כמו הבלון ד'אור או שחקן העונה של פיפ"א. ככל הנראה הוא מחזיק בחוזה הגדול ביותר מבין שלל הפרזנטורים של תאגיד הענק.

כריסטיאנו רונאלדו. זכה בגביע ששווה הרבה כסף(FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)
כריסטיאנו רונאלדו. זכה בגביע ששווה הרבה כסף(FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)

עיתון החדשות הגרמני "דר שפיגל" בו נחשפו פרטי החוזה, לא הצליח להשיג תגובה מהכוכב לגבי החוזה המדובר. נייקי מסרו כי: "איננו דנים בחוזים של הספורטאים שלנו בפומבי". על פי ההערכות חוזהו ביובנטוס עומד על 120 מיליון יורו לארבע שנים. המשמעות היא ששכרו השנתי כמעט ומוכפל על ידי נייקי בלבד.

ב-23.9 יתמודד הפורטוגלי מול ליאו מסי ו-וירג'יל ואן דייק על פרס שחקן השנה של פיפ"א. כעת מסתבר שמעבר לרצון שלו להיות ראשון ולנצח את יריביו, יש לו מניע נוסף. ככה זה כשבידיים שלך הגביע הכסוף שווה עוד כמה מיליונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי