מילאן הפסידה גם לפיורנטינה, נאפולי חזרה לנצח נגד ברשיה

שחקני פיורנטינה חוגגים
שחקני פיורנטינה חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

פלוגאר (14 בפנדל), קסטרווילי (66) וריברי (78) כבשו ב-1:3, לאאו (80) רק צימק והאוהדים קראו לג'יאמפאולו להתפטר. 1:2 לתכולים נגד באלוטלי, שהבקיע שעבר בכורה בעולה החדשה. לאציו הביסה 0:4 את גנואה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של אינטר ויובנטוס אתמול (שבת), המחזור השישי בליגה האיטלקית נמשך היום כאשר נאפולי אירחה את ברשיה בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי למנוע מהמתחרות על האליפות לברוח לה בצמרת. התכולים מדרום איטליה עמדו במשימה וצמצמו את הפער מהמוליכה לשש נקודות. רומא לא נשארה הרחק מאחור וניצחה 0:1 את לצ'ה, בעוד לאציו הביסה 0:4 את גנואה. מילאן, לעומת זאת, ספגה הפסד שלישי ברציפות והובכה בבית 3:1 לפיורנטינה.

נאפולי – ברשיה 1:2
חניכיו של קרלו אנצ'לוטי התאוששו מההפסד המאכזב לקליארי ושמרו על פער סביר משתי הראשונות בטבלה. דריס מרטנס העלה את סגנית האלופה על לוח התוצאות בדקה ה-13, כאשר פביאן שלח כדור אלכסוני לרחבה וקאייחון הוריד לחלוץ הבלגי, שהמשיך לרשת. קוסטאס מנולאס הכפיל את התוצאה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה – קרן מצד ימין הגיעה לראשו של מקסימוביץ', שנגח לכיוונו של היווני וזה כבש את ה-0:2.

ברשיה עשתה סימנים של חזרה בדקה ה-67 דרך לא אחר ממריו באלוטלי, שהבקיע את שערו הראשון בקבוצה ואולי השכיח במעט את הסרטון שהתפרסם בשבוע שעבר, בו ראו אותו מעשן לכאורה בחדר ההלבשה. החלוץ התעופף מעל כולם לכדור קרן וצימק בנגיחה, אבל זה לא הספיק לאורחים, שיצאו בידיים ריקות בפעם הרביעית העונה וירדו למקום ה-14.

שחקני לאציו חוגגים. ניצחון קל זה בדיוק מה שהם היו צריכים (Photo by Marco Rosi/Getty Images)
שחקני לאציו חוגגים. ניצחון קל זה בדיוק מה שהם היו צריכים (Photo by Marco Rosi/Getty Images)

מילאן – פיורנטינה 3:1
אולי שתי הקבוצות המאכזבות ביותר של פתיחת העונה נפגשו בסן סירו, ורק אחת יצאה מעודדת – וחגגה כל הדרך חזרה לפיורנטינה. מילאן, שהגיעה עם שני הפסדים ברציפות, קרסה גם בבית. אריק פולגאר (14) כבש בפנדל, וגאטאנו קסטרווילי (66) סיים מתפרצת נהדרת עם כדור ברשת. פיורנטינה עוד הספיקה להחמיץ פנדל לפני שפרנק ריברי הצטרף לחגיגה בדקה ה-78, ורפאל לאאו סיים מהלך אישי נהדר עם שער מצמק שתי דקות לאחר מכן. מילאן, אגב, שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-55 בגלל הרחקתו של מתאו מוסאצ'יו.

הניצחון הקפיץ את פיורנטינה היישר למקום התשיעי ולמעשה סוגר לה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. בשבוע הבא היא מארחת את אודינזה להתחלה של סדרת משחקים קלה יחסית בסרייה A, מה שאולי יחזיר אותה לצמרת. מילאן, לעומת זאת, מושפלת במקום ה-16 עם נקודה בלבד מעל הקו האדום, ותנסה להוציא יותר מזה במשחקי התחתית הקרובים נגד גנואה ולצ'ה.

לאציו – גנואה 0:4
העיטים היו זקוקים להתערננות אחרי ההפסד לאינטר במחזור שעבר, אז הם קיבלו בתור מתנה את גנואה החלשה שלא מצליחה להתרומם מעל הקו האדום. זה נגמר כצפוי: עם ניצחון מוחץ לחבורה של אינזאגי. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' כבש את הראשון כבר בדקה השביעית, בבעיטה מתוך הרחבה, ומשם לאציו לא עצרה. שטפאן ראדו (40) הוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 0:2 ביתי, ובמחצית השנייה היו אלה פליפה קייסדו (59), שעבר בקלות את כל ההגנה ואז את השוער וגלגל מול השער הריק, וצ'ירו אימובילה שרץ חצי מגרש ונעל את המשחק עם 0:4 קל.

תוצאות נוספות
לצ'ה – רומא 1:0

אודינזה – בולוניה 0:1

קליארי – ורונה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי