פארמה ניצחה 2:3 בביתה את טורינו לאחר משחק משוגע

שחקני פארמה חוגגים
שחקני פארמה חוגגים | Alessandro Sabattini/Getty Images

העולה החדשה יצאה עם שלוש הנקודות בזכות שער בדקה ה-88 של אינגלסה, לאחר שני מהפכים שבוצעו במשחק, כרטיס אדום וכדור עונשין שהוחמץ. בלוטי קבע יתרון שנמחק על ידי קורנליוס

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המפתיע של פיורנטינה אמש (ראשון) על מילאן, המחזור השישי בסרייה A ננעל היום עם משחק לא פחות מהנה, כאשר העולה החדשה פארמה גברה 2:3 בבית על טורינו, במשחק בו בוצעו שני מהפכים, פנדל הוחמץ וכרטיס אדום אף נשלף. אם זה לא מספיק, שער הניצחון הגיע על סף הדקה ה-90.

על כר הדשא של אצטדיון "אניו טארדיני" הגיעה טורינו במטרה לחבר ניצחון שני ברציםות ולטפס לצמרת הגבוהה. מולה עמדה פארמה, שכבר בדקה השנייה מצאה את הרשת כאשר דז'אן קולוסבסקי השוודי קיבל כדור מז'רביניו וגלש לתוך הרשת. עשר דקות לאחר כריסטיאן אנסלדי איזן את התוצאה עם נגיחה קלילה. בדקה ה-29 ברמר הברזילאי נגע בידו ברחבה, ובכך השאיר את טורינו בעשרה שחקנים והעניק למארחת פנדל. ז'רביניו ניגש מיד לבעוט, וברשלנות רבה בעט למרכז השער.

על סף הירידה למחצית טורינו קיבלה פנדל משלה, אותו תרגם ללא בעיות אנדראה בלוטי וקבע מהפך במשחק. פארמה לא אמרה נואש למשחק ובתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה למצוא את השוויון. קולוסבסקי מצא את אנדראס קורנליוס בתוך הרחבה, והדני הפגיז בעוצמה את הרשת של סלבטורה סיריגו, ובכך חתם מחצית משוגעת.

בלוטי. מאוכזב מאוד בסיום (Alessandro Sabattini/Getty Images)
בלוטי. מאוכזב מאוד בסיום (Alessandro Sabattini/Getty Images)

אקורד הסיום של המשחק הגיע בדקה ה-88, כשרוברטו אינגלסה המחליף עמד במקום הנכון, ניצל טעות קשה של ההגנה האורחת וקבע מהפך שני במשחק, ובכך העניק לקבוצתו את כל שלוש הנקודות החשובות. פארמה עלתה למקום התשיעי בטבלה, מקום אחד מתחת לטורינו, אשר תפגוש בשבוע במחזור הבא את נאפולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי