נאינגולן: "רציתי לפרוש ברומא, מועדון לא יכול למכור בכוח"

ראג'ה נאינגולן
ראג'ה נאינגולן | AFP

הקשר הבלגי לקראת המשחק הראשון בביתה של האקסית: "לא יודע למה לצפות, מקווה שלא ישרקו לי בוז". דרך מכירתו: "אף מועדון לא יזכה בתארים כששחקנים הופכים למספרים". חצי הגמר נגד ליברפול: "הייתי משחזר אותו"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האיטלקית יזמן לאוהדי הכדורגל האירופי מפגש מעניין בין רומא לקליארי, מה שיהיה גם משחקו הראשון של ראג'ה נאינגולן נגד קבוצתו לשעבר באצטדיון בו היה הכוכב הגדול ביותר. רגע לפני המשחק ביום הראשון, הקשר הבלגי חשף היום (שישי)את רגשותיו המעורבים לעיתון ה"לה רפובליקה".

"המשחק ברומא בהחלט ישפיע עליי" פתח נאינגולן. "האמת, אני לא יודע למה לצפות. אני מקווה שלא ישרקו לי בוז. זה קשה מאוד להפוך לאייקון של רומא אחרי פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי".

"רציתי לסיים את הקריירה שלי ברומא. הייתי מאושר שם. נתתי את הנשמה שלי והיה לי כל דבר שרק רציתי". כזכור, בקיץ 2018 הנהלת הג'לארוסי מכרה את הכוכב הגדול לאינטר במטרה להכניס כסף לקופת המועדון. "הייתי מאוכזב מאוד כשעזבתי. היום, הדברים מעט הסתבכו עבורם בגלל שיש להם מעט מאוד שחקנים עם אישיות חזקה. זה משוגע שמועדון מוכר שחקנים בכוח. בדרך הזו אי אפשר לזכות בכלום – שחקנים לא יכולים להיות מתורגמים למספרים".

נאינגולן.
נאינגולן. "רציתי לסיים את הקריירה ברומא" (Paolo Bruno/Getty Images)

"צריך הרבה אומץ כדי לשחק ברומא. זה נכון שהכל יפה שם, אבל כשהדברים פתאום לא הולכים וקהל מתחיל לשרוק, חייב להיות בעלי אופי חזק כדי לשרוד". ארון התארים של הבלגי בן ה-31 חסר בתארים קבוצתיים, אשר היה יכול לזכות עם אינטר ממנה הוא מושאל לקליארי: "אליפות? מעולם לא זכיתי בתואר ואף פעם לא חשבתי על זה. עדיף יותר לשחק במועדון שמעריך אותך. לא הייתי משנה שום דבר בקריירה שלי".

עם נאינגולן, רומא נעצרה לפני שנתיים בחצי גמר ליגת האלופות כשהבלגי היה מהמצטיינים במשחק: "ללא ספק הייתי משחק את חצי הגמר שוב. קודם כל, הייתי משחק בשביל הריגוש את המשחק נגד ברצלונה, ונגד ליברפול כי אני בטוח שזה היה נגמר אחרת".

"הייתי משחק את חצי הגמר אפילו 10,000 פעמים. הגיע לנו פנדל ולהם היה צריך להישלף כרטיס אדום. מישהו יודע איך זה היה מסתיים אם היינו משחזרים את חצי הגמר?"

הבלגי נגד ליברפול.
הבלגי נגד ליברפול. "הייתי משחק את חצי הגמר אפילו 10,000 פעמים נוספות" (AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי