בדקה ה-96: רונאלדו כבש שער ניצחון ליובנטוס נגד גנואה

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

החלוץ הפורטוגלי הציל את הגברת הזקנה ממבוכה עם 1:2 בזכות גול מהנקודה הלבנה. בונוצ'י כבש ראשון, קואמה איזן. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים. 2:2 בין אטאלנטה לנאפולי, 0:4 לרומא על אודינזה

(גודל טקסט)
משחקי המחזור העשירי של הליגה האיטלקית נמשכו היום (רביעי), כשנאפולי ואטאלנטה נפרדו בשוויון 2:2 בזכות שער שוויון של יוסיפ איליצ'יץ' בדקה ה-86 ושמרה על המקום השלישי בטבלה, נאפולי נותרה רביעית. את הערב נעלה יובנטוס שהשיגה 1:2 דרמטי במיוחד על גנואה.


יובנטוס – גנואה 1:2
אפשר לומר ששתי הקבוצות הגיעו במומנטומים הפוכים ממקומם בטבלה, האלופה ומוליכת הליגה נפרדה בתיקו מאכזב נגד לצ'ה החלשה בעוד גנואה להטה עם 1:3 בלתי נשכח בבכורה של טיאגו מוטה על הקווים. אך בדקה ה-36 לאונרדו בונוצ'י הראה מי הקבוצה הבכירה לאחר שניצל יציאה לא טובה של אנדריי ראדו ונגח מקרן של רודריגו בנטנקור. אולם גנואה איזנה כעבור חמש דקות בלבד כאשר כריסטיאן קואמה בלבל את בופון עם בעיטה משונה בקצה הרחבה.


במחצית השנייה גנואה נקלעה לפיגור מספרי כאשר פרנצ'סקו קסטה ששיחק בעבר ביובנטוס, קיבל צהוב שני בדקה ה-51, עם זאת הגברת הזקנה לא הצליחה לנצל את היתרון על המגרש ואף נותרה גם היא בעשרה שחקנים בדקה ה-87 כאשר גם אדריאן ראביו ספג צהוב שני. כשהיה נראה שהמשחק בדרך לתיקו שני כריסטיאנו רונאלדו לקח את בתוספת הזמן המשחק לידיים כאשר ליהטט ברחבה והוכשל על ידי אנטוניו סנאבריה. הפורטוגלי כמובן גם ניגש לכדור העונשין והכניע את ראדו עם פצצה שטוחה ברגל שמאל והשיג ניצחון חשוב לגברת הזקנה בדקה ה-96.



נאפולי – אטאלנטה 1:2

אטאלנטה הגיעה למשחק, כשהיא מקדימה את נאפולי בשתי נקודות לאחר השביעייה המהדהדת לרשת של אודינזה. המשחק נפתח בצורה מאוזנת ונאפולי הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות. חוסה קאיחון סיפק מסירה נהדרת לניקולה מקסימוביץ', שנגח את שער היתרון בדקה ה-16. האורחת חיפשה את השוויון והשיגה אותו ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה. התקפה נהדרת של אטאלנטה הסתיימה עם בעיטה של רמו פרולר אל הרשת והורידה את הקבוצות בשוויון לחדר ההלבשה.


המחצית השנייה התנהלה בשליטה של נאפולי, שהגיעה למספר הזדמנויות ולא הצליחה לתרגם אותן ליתרון, עד הדקה ה-71 בה ארקדיוש מיליק עבר את שוער האורחת פיירלואיג'י גוליני וגלגל את הכדור פנימה. בדקה ה-86 איליצ'יץ' הדהים את יושבי הסן פאולו והשווה את התוצאה ל-2:2. בעקבות השוויון אטאלנטה שמרה על המקום השלישי עם 21 נקודות ונאפולי מנגד ממוקמת רביעית עם 18. במחזור הבא קבוצתו של אנצ'לוטי תצא לאולימפיקו למפגש מול רומא, בעוד חניכיו של ג'יאן פיירו גספריני ישחקו נגד קליארי.


אלחנדרו גומז וג'ובאני די לורנצו נאבקים על הכדור ( Francesco Pecoraro/Getty Images)
אלחנדרו גומז וג'ובאני די לורנצו נאבקים על הכדור (Francesco Pecoraro/Getty Images)


תוצאות נוספות
קליארי – בולוניה 2:3
לאציו – טורינו 0:4
סמפדוריה – לצ'ה 1:1
ססאולו – פיורנטינה 2:1
אודינזה – רומא 4:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי