בעקבות ההתפרצות: אנצ'לוטי לא יעמוד על הקווים נגד רומא

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Francesco Pecoraro/Getty Images

מאמן נאפולי, שצעק על השופט וירד לחדר ההלבשה בזעם לפני סיום המשחק נגד אטאלנטה, הורחק למשחק אחד על ידי ההתאחדות האיטלקית. גם די מתיאס לא יהיה חלק מהצוות המקצועי בשבת

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
נאפולי לא רק איבדה גובה בטבלה וזכתה לביקורות שליליות אחרי ה-2:2 נגד אטלאנטה אתמול (רביעי), אלא גם את המאמן. ההתאחדות האיטלקית הודיעה כי קרלו אנצ'לוטי הורחק למשחק אחד בשל ירידתו לחדר ההלבשה לפני סיום המשחק.


בדקה ה-86 של המשחק אטאלנטה השוותה מטעות קשה בהגנה הביתית, ואם זה לא היה מספיק לעצבנותו של אנצ'לוטי – דקה לאחר מכן נשרק פנדל לטובת קבוצתו ואז נשלל ממנה לאחר בדיקה עם באמצעות ה-VAR. המאמן השתולל ופרץ למגרש, והשופט הוציא לו כרטיס אדום. לאחר מכן ירד המנג'ר האיטלקי בסערה למנהרות עוד בטרם השריקה וסירב להתראיין בסיום.


מאוחר יותר הצדיק אנצ'לוטי את מעשיו, אבל בית הדין של ההתאחדות האיטלקית האשים את המאמן והוסיף כי הוא "נכנס לתחום המגרש והפריע לשופט בהחלטתו". יחד עם אנצ'לוטי הורחק גם המנהל המקצועי ג'ובאני פאולו די מתיאס, והשניים יעדרו מהמשחק הקרוב ברומא בשבת.




נאפולי התדרדרה למקום השישי בסרייה A, אחרי שהשיגה ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים. בשלישי הקרוב היא תפגוש את זלצבורג ותקווה לעשות צעד לכיוון העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, מה שבוודאי ישפר את מצב רוחם הרע של אנשי המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי