עלו על הסוסו: שער של הקשר העניק למילאן 0:1 על ספאל

סוסו
סוסו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הרוסונרי התרחקו מהתחתית והשיגו ניצחון בכורה בעידן סטפאנו פיולי. הספרדי סובב כדור חופשי נהדר אל החיבורים בדקה ה-63 והעלה את קבוצתו למקום ה-10. ספאל עדיין לא כבשה שער חוץ העונה וירדה אל מתחת לקו האדום

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה האיטלקית נמשך הערב (חמישי), כשמילאן השיגה ניצחון ראשון בעידן סטפאנו פיולי עם 0:1 על ספאל משער נהדר של סוסו בבעיטה חופשית. בעקבות התוצאה היא עלתה למקום העשירי בטבלה עם 13 נקודות, לפני סדרת משחקים קשה במיוחד מול לאציו, יובנטוס ונאפולי. ספאל ירדה אל מתחת לקו האדום ועדיין לא כבשה שער חוץ העונה.

הרוסונרי פתחו את העונה בסרייה א' בצורה מאכזבת מאוד, שלוותה בפיטוריו של המאמן מרקו ג'יאמפאולו לפני כשלושה שבועות, ואירחו את ספאל הצנועה כדי לברוח לברוח מהתחתית. חניכיו של פיולי הגיעו לאצטדיון הסן סירו לאחר שהשיגו ניצחון בודד בששת מחזורי הליגה האחרונים, ופתחו עם קשישטוף פיונטק והקאן צ'לאנגולו בחוד על מנת להשיג ניצחון ביתי. המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד והמארחת לא הצליחה לפרוץ את ההגנה של האורחת, למרות שליטה במרכז השדה ושתי הקבוצות ירדו אל חדר ההלבשה בשוויון 0:0.

עם פחיחת המחצית השנייה המארחת העלתה את הקצב וקיבלה את התמורה לכך בדקה ה-63. סוסו המושמץ סובב באומנות כדור חופשי מ-20 מטרים אל החיבורים והעניק יתרון למארחת. השער עורר משהו אצל מילאן, שהגיעה לעוד מספר מצבים בולטים, אך פספסה שוב ושוב מול אטריט ברישה והסתפקה ב-0:1 קטן. 

שחקני מילאן חוגגים (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)
שחקני מילאן חוגגים (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי