אינטר ראשונה עם מהפך נגד ורונה, רק 0:0 לנאפולי עם גנואה

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

שער אדיר של ניקולו בארלה בדקות הסיום העניקו לנראזורי שלוש נקודות חשובות בבית ואת הפסגה באופן זמני. ראדו סיפק שתי הצלות ומנע מאנצ'לוטי ניצחון, רגע לפני מילאן וליברפול. טורינו ניצחה 0:4 את ברשיה

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת), כאשר במשחק המוקדם טורינו השיגה ניצחון חוץ מוחץ, 0:4 על ברשיה. לאחר מכן, אינטר של אנטוניו קונטה פגשה את ורונה, ביצעה מהפך מאוחר מאוד ועלתה זמנית למקום הראשון לאחר 1:2 יקר בסן סירו. נאפולי, לעומת זאת, המשיכה לא לנצח וסיימה ב-0:0 ביתי עם גנואה.


אינטר – ורונה 1:2
הנראוזרי ניצלו הערב בביתם הזדמנות גדולה מאוד לעלות זמנית למקום הראשון בטבלה, זאת לאחר מהפך אידר נגד הקבוצה הצנועה מוורונה. לאחר ההפסד הדרמטי בליגת האלופות נגד דורטמונד, חניכיו של אנטוניו קונטה הוציאו הרבה מאוד עצבים נגד היריבה, שמצידה הצליחה לגנוב את השער שרצתה בסן סירו לאחר שקיבלה פנדל בדקה ה-19, אותו תרגם ואלריו ורה לשער יתרון.


אחרי הרבה מאוד דקות לחוצות, השחקנים בכחול-שחור הצליחו להשיג את השוויון המיוחל, כשנגיחה של מתייס וסינו בדקה ה-65 קטעה רצף החמצות מתסכל. בדקה ה-83 האצטדיון כולו רעד לאחר בעיטה אדירה של ניקולו בארלה הצעיר, שקיבל כדור על האגף השמאלי, התגבר על שחקני ההגנה ובעט ב-22 מטרים כדור אדיר, שצלל לתוך הרשת של ורונה והעניק לאינטר את המקום הראשון בטבלה באופן זמני, כשיובנטוס תשחק מחר נגד מילאן.


קונטה. כבש את המקום הראשון פעם נוספת (Emilio Andreoli/Getty Images)
קונטה. כבש את המקום הראשון פעם נוספת (Emilio Andreoli/Getty Images)


ברשיה – טורינו 4:0
"השוורים" קטעו רצף של שישה מחזורים ללא ניצחון והשיגו שלוש נקודות חשובות מבחינתם, שמרחיקות אותם מהתחתית. בדקה ה-17 נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטר לזכות האורחים לאחר נגיעת יד ברחבה, אנדראה בלוטי ניצל את זה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. תשע דקות בלבד לאחר מכן, ניסיון נוסף של בלוטי נעצר בידו של אלש מתיאו הצ'כי. חלוץ נבחרת איטליה לקח גם הפעם את הבעיטה והבקיע את שערו השביעי העונה בסריה א'.


בדקה ה-75, אלחנדרו ברנגר הצטרף לחגיגה וניצל יתרון מספרי בהתקפה כדי לכבוש את השלישי. שש דקות חלפו וגם הספרדי השלים צמד, כשגבר על שחקן הגנה ורץ כל הדרך אל השער כדי לשלוח את השער הרביעי לרשת ולקבוע את תוצאת המשחק. הקבוצה של מריו באלוטלי רשמה את הפסדה הרביעי ברציפות ושקועה במקום הלפני אחרון בטבלה.




נאפולי – גנואה 0:0
אחרי ה-1:1 המאכזב נגד זלצבורג בליגת האלופות, נאפולי ממשיכה להתדרדר ורושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. לורנצו אינסינייה כמעט העלה את התכולים ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל. מאותה נקודה נאפולי נעלמה, כמעט ולא מגיעה למצב בעיטה – מלבד הזדמנות נהדרת של דריס מרטנס שמצא את עצמו באחד על אחד מול אנדריי ראדו וסחט ממנו הצלה אדירה. ראדו סיפק עוד הצלה מקו השער ממש בדקה ה-90, והעניק לגנואה נקודה יקרה בקרבות התחתית.


סגנית האלופה בשני העונות האחרונות נמצאת במשבר. התיקו היום השאיר אותה במקום השביעי, שכרגע לא מוביל אפילו לליגה האירופית. אחרי פגרת הנבחרות הקרובה מצפה לה ביקור בסן סירו, אצל מילאן – עוד מועדון עבר שעובר תקופה לא קלה – ולאחר מכן היא תתארח באנפילד לקרב על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות. לקרלו אנצ'לוטי מוטב להעיר את השחקנים שלו אם הוא לא רוצה לסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי