דיווח: מילאן הציעה לאיברהימוביץ' 6 מיליון יורו לעונה וחצי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

נציגי הרוסונרי נפגשו עם מינו ראיולה במטרה להשיב את השבדי לקדנציה שנייה במועדון, החלוץ אמר לבובאן שייתן תשובה סופית בתוך מספר שבועות. הערכה: השכר הגבוה שידרוש עלול להוות מכשול

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
בעקבות עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' מלוס אנג'לס גלאקסי, שמו נקשר למספר קבוצות באיטליה ועל פי הדיווחים מילאן נחשבת לרצינית לכולן. הרוסונרי שפתחו את העונה בצורה רעה רוצים להחזיר את החלוץ השבדי ששיחק בשורותיה במשך שנתיים וסיים כמלך שעריה בעונת האליפות ב-2010/11.


לפי 'סקי ספורט איטליה' נציגי מילאן פגשו את סוכנו של איברהימוביץ' מינו ראיולה כדי לפתוח במו"מ להחתמתו והמכשול היחיד הוא השכר הגבוה שדורש השבדי. הרוסונרי מוכנים להציע לו חוזה ל-18 חודשים בו ירוויח בסך הכל שישה מיליון יורו ונראה שכדי שהעסקה תצא לפועל השבדי יצטרך להתפשר בשל מגבלות הפייר פלי. זלאטן אמר לזבונימיר בובאן כי הוא יחזיר תשובה בתוך מספר שבועות.


אף על פי שזלאטן איברהימוביץ' שיחק במהלך הקריירה הארוכה שלו בלא פחות משבע ליגות שונות, השבדי האגדי מזוהה עם הכדורגל האיטלקי יותר מכל. איברהימוביץ' הוא אחד מתשעה שחקנים שעברו במילאן, אינטר ויובנטוס וזכה שש אליפויות שונות (אם מחשיבים את שתי האליפויות שנגנזו לגברת הזקנה).





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי