ממשיך לעשות צרות: מריו באלוטלי נזרק מאימון ברשיה

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ לא אהב את ההחלטה של פאביו גרוסו שלא לתרגל אותו בהרכב שאמור לפתוח במשחק הקרוב והפגין אדישות, עד שהמאמן קרא לו לרדת מהמגרש והשחקן נטש את המתחם בצרחות

(גודל טקסט)

אם העובדה שהיא שקועה במקום האחרון בליגה האיטלקית לא מספיקה, אז ברשיה צריכה להתמודד גם עם בעיות ההתנהגות החוזרות ונשנות של מריו באלוטלי. האירוע האחרון התרחש אתמול (חמישי), כשהחלוץ הסורר נזרק מאימון הקבוצה לאחר עימות עם המאמן הטרי, פאביו גרוסו.

על פי הדיווחים באיטליה, גרוסו החליט שלא לתרגל את "סופר מריו" כחלק מההרכב שאיתו הוא מתכנן לפתוח נגד רומא ביום ראשון הקרוב, משחק קריטי עבור הקבוצה שנואשת להתרחק מהתחתית. באלוטלי כמובן לא אהב את ההחלטה והפגין אדישות בתרגול, מה שהביא את גרוסו להעיר לו על הגישה העצלה, עד שבסופו של דבר המאמן צעק לעבר החלוץ: "מריו, לך!".

באלוטלי ירד לחדר ההלבשה וכרבע שעה לאחר מכן כבר עלה על רכבו ונטש את מתחם האימונים, כשבדרך הוא צרח מעצבים, כך נטען בדיווחים בארץ המגף. באיטליה משערים כי החלפתו של החלוץ לאחר מחצית בלבד במשחק הליגה האחרון נגד טורינו, יצרה קרע בינו לבין גרוסו.

באלוטלי. אף פעם לא רגוע בגזרתו (Tullio M. Puglia/Getty Images)
באלוטלי. אף פעם לא רגוע בגזרתו (Tullio M. Puglia/Getty Images)

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שבאלוטלי מעורב באירוע שכזה, שכן מקרה דומה התרחש בנבחרת איטליה בתקופתו של צ'זארה פראנדלי, שלא אהב את חוסר המחויבות שהשחקן הפגין במהלך החימום באחד האימונים והחליט לסלק אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי