נשיא ברשיה על באלוטלי: "מה אני יכול לומר? הוא שחור"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Marco Luzzani/Getty Images

אחרי שנזרק מהאימון בסוף השבוע ונותר מחוץ לסגל בהפסד לרומא, סלינו התבקש לחוות את דעתו על החלוץ ובמהרה הוא עורר סערה גזענית. "סופר מריו" צפוי לעזוב בינואר, ככל הנראה לטורקיה או לארצות הברית

(גודל טקסט)
איטליה סוערת פעם נוספת בעקבות תקרית גזענית מכוערת, אבל הפעם המעורבים בה הם לא אוהדים סוררים, אלא בעלי מועדון. בסוף השבוע דווח כי מריו באלוטלי נזרק מאימון ברשיה לאחר שלא אהב את החלטת המאמן החדש פאביו גרוסו לפתוח איתו על הספסל, והיום (שני) נשיא המועדון נשאל על התנהגותו הבעייתית של "סופר מריו" ותשובתו היממה את עולם הכדורגל כולו.


הכדורגל האיטלקי מנסה בשנים האחרונות להתנער ככל שביכולתו מגילויי הגזענות הקשים שחוזרים על עצמם באצטדיונים מעת לעת, ואילו באלוטלי עצמו גם כך ידוע כילד הבעייתי של הכדורגל האיטלקי, אולי בכדורגל האירופי בכלל. במשחק מול רומא (3:0) באלוטלי לא זכה להיכלל בסגל בעקבות אירועי סוף השבוע וכאשר מאסימו סלינו נשאל על התנהגות החלוץ הוא השיב: "מה אני יכול לומר עליו? הוא שחור והוא מנסה לנקות את עצמו, אבל יש הרבה קשיים".


תוך דקות ספורות הבין הנשיא את גודל הבעיה והוא מיהר להודיע: "זו כמובן הייתה בדיחה בניסיון להוריד את הדרמה סביבו, אבל היא לא הובנה". עוד לפני כן דווח שבאלוטלי, שכבש רק שני שערים העונה, עשוי לעזוב את ברשיה כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר כשהיעדים האפשריים הם קבוצות הפאר הטורקיות וכן ליגת ה-MLS בארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי