מנכ"ל אינטר אישר: "גביגול ככל הנראה יעזוב בינואר"

גבריאל ברבוסה גביגול
גבריאל ברבוסה גביגול | Raul Sifuentes/Getty Images

בפה מארוטה דיבר על עתידו של גבריאל ברבוסה, שהוביל את פלמנגו לזכייה היסטורית בליברטאדורס: "יש לו כמה הצעות ונחליט יחד איתו לאן יעבור". ווסטהאם ואברטון מעוניינות בשחקן. סטנקוביץ' שב למועדון כמאמן נוער

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

גבריאל ברבוסה הידוע בכינויו 'גביגול' הפך השבוע לאחד השחקנים המוכרים בעולם לאחר הצמד בדקות הסיום במדי פלמנגו שקבע 1:2 נגד ריבר בגמר הליברטאדורס. בנוסף לכך, החלוץ בן ה-23 העביר עונה חלומית גם בליגה כאשר השיב לפלמנגו את התואר האליפות עם 22 גולים בעונה.

בחודש דצמבר יסיים את תקופת ההשאלה וישוב לקבוצת האם שלו, אינטר, אליה נרכש תמורת 30 מיליון יורו מסנטוס לפני שלוש וחצי שנים, אבל מנכ"ל הנראזורי בפה מארוטה חשף כי הקבוצה לא תיתן לו הזדמנות שנייה והכוונה למכור אותו כבר בחודש ינואר.

"אנחנו רואים את גביגול באותו דרך כמו לאוטרו מרטינס – שחקן שמשתפר משנה לשנה. ההשאלה שלו תסתיים בדצמבר ונראה מה לעשות איתו, אבל לא סביר שהוא ימשיך כאן. יש לו כמה הצעות ונחליט הכל בזהירות רבה, יחד עם השחקן". הקבוצות שסומנו כמועמדות לרכוש את החלוץ בקיץ הן ווסטהאם ואברטון שמדשדשות בתחתית הפרמיירליג ואופציה נוספת היא להירכש בחזרה על ידי פלמנגו ולהישאר בברזיל.


גבריאל ברבוסה במדי אינטר (Pier Marco Tacca/Getty Images)

בנושא אחר, שחקן העבר של אינטר דיאן סטנקוביץ' ששיחק בקבוצה בין השנים 2004-2013 והיה חלק מעונת הטרבל האגדית בשנת 2010, ישוב למועדון בתור מאמן נוער. בין היתר יאמן גם את בנו פיליפ סטנקוביץ' בן ה-17 שמשמש כשוער הקבוצה בליגה האיטלקית לנוער וליגת האלופות עד גיל 19.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי