קונטה לקראת רומא: "קבוצה כישרונית וחזקה". דז'קו כשיר

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אינטר תקווה לשמור על הפסגה עם ניצחון על הג'יאלארוסי, שהודיעו כי החלוץ הבוסני שהיה בספק ייכלל בסגל. פונסקה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו צריכים להיות אמיצים, הכנו כמה דרכים לעצור אותם"

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 של הליגה האיטלקית ייפתח מחר (שישי) עם משחק אחד יוקרתי במיוחד. המוליכה החדשה בסרייה א' אינטר, תארח בסן סירו את רומא, שנמצאת גם היא במומנטום חיובי לאחר שטיפסה למקום החמישי בעקבות שני ניצחונות רצופים.

אינטר שסובלת מסגל חסר במיוחד, תגיע למגרשה הביתי ללא מספר שחקני מפתח שטרם חזרו מפציעה – אלכסיס סאנצ'ס, ניקולו בארלה, סטפנו סנסי ורוברטו גליארדיני עדיין לא כשירים ולכן שחקנים כמו ולנטינו לזארו ובורחה ואלרו שלא השתלבו בסגל של אנטוניו קונטה, צפויים קבל את חולצת ההרכב.

קונטה אמר לקראת המשחק במסיבת עיתונאים: "ננסה להגיע לחג המולד במצב הכי טוב שאפשר. אנחנו מנסים להישאר ממוקדם ולהתקדם משחק אחרי משחק. זה לא חדש עבורנו, כי אנחנו עומדים בדרך הנכונה".  על רומא אמר: "היא בתקופה טובה כרגע, הניצחון שלהם בוורונה מראה את הבשלות, הידע והכוח שיש להם. מגיע להם מחמאות, יש להם שחקנים מנוסים והמון כישרון. זו קבוצה מאוד חזקה".

מנגד רומא רוצה להפתיע את הכחולים שחורים ולעלות באופן זמני למקום הרביעי, אשר מעניק מקום בליגת האלופות. הבשורה הגדולה אצל הג'יאלארוסי היא כשירותו של החלוץ אדין דז'קו שהיה בספק למפגש הקרוב. על פי הדיווחים בשעות הבוקר, הבוסני יחמיץ את המשחק בשל מחלה, אבל מאמנו פאולו פונסקה אישר כי ייכלל בסגל.

הפורטוגלי הוסיף: "קונטה הוא מאמן נהדר, אינטר במצב נהדר וצפוי לנו משחק קשה מאוד. אנחנו צריכים להיות אמיצים. התכוננו למשחק הזה תוך כדי תשומת לב רבה לשני החלוצים של אינטר, הכנו כמה דרכים ליצור בעיות עבורם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי