שער ושני בישולים לדז'קו, רומא הביסה 1:4 את פיורנטינה

שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים | Gabriele Maltinti/Getty Images

הבוסני פתח את החגיגה (19) ואחרי בעיטה חופשית יפהפיה של קולארוב (21) מסר לפלגריני (73) ולזאניולו (88) בדרך לניצחון על החבורה המדרדרת של מונטלה. בספרד, אייבר בדרך לניצחון על גרנאדה

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בסרייה A נפתח היום (שישי) עם משחק אחד בין שני מועדונים עם היסטוריה מפוארת – פיורנטינה אירחה את רומא, וספגה הפסד נוסף עם 4:1 לקבוצה מהבירה.

פיורנטינה – רומא 4:1
ההבדלים בין הקבוצות היו ברורים. בזמן שהמארחת לא ניצחה משחק ליגה מאז אוקטובר, רומא פתחה רצף של שישה משחקים ללא הפסד ותפסה בחזרה את מקומה בין קבוצות הצמרת של הליגה האיטלקית. זה התבטא גם בשערים, כשבדקה ה-19 אדין דז'קו לא היה בנבדל כשהכדור מצא אותו חופשי לגמרי מול השער וקבע 0:1. שתי דקות עברו ואלכסנדר קולארוב הכפיל את התוצאה בבעיטה חופשית מסובבת נהדרת.

הקבוצה של מונטלה ניסתה לחזור למשחק, וחוסר ריכוז בהגנה הרומאית נתן למילאן באדליי הזדמנות להשוות בדקה ה-34. הקשר הקרואטי ניצל אותה והוריד את פיורנטינה להפסקה בפיגור 2:1 בלבד. אבל אם המארחת קיוותה להשתמש בשער כתנופה למחצית השנייה, הגיע לורנצו פלגריני בדקה ה-73 ועם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה חיסל את נסיונות הקאמבק של פיורנטינה. את המסמר האחרון נעץ ניקולה זאניולו, שרץ חצי מגרש ריק ושם את הכדור ברשת בלי בעיה בדקה ה-88.

רומא הבטיחה שבוע נוסף בין ארבע הגדולות, כשהיא רחוקה רק נקודה מלאציו השלישית – אם כי זו תשחק מחר. פיורנטינה, עלומת זאת, ממשיכה להתדרדר ורשמה שפל נוסף, עם הפסד ראשון לרומאים מזה למעלה משנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי