זלאטן חתם: "זה הבית שלי, אפוצץ שוב את הסן סירו"

זלאטן איברהימוביץ' מתקבל במילאנו
זלאטן איברהימוביץ' מתקבל במילאנו | STR/AFP via Getty Images

החלוץ השבדי ("תמיד אמרתי שמילאן היא הבית שלי") הגיע במטוס פרטי, עבר את הבדיקות הרפואיות וקיבל את המספר 21, כאשר כבר ביום שני יערוך בכורה מול סמפדוריה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאנו גועשת ונרגשת. זלאטן איברהימוביץ' נחת היום (חמישי) בעיר עם הסטייל האופייני שלו, במטוס פרטי, והתקבל על ידי כמאתיים אוהדים נלהבים של מילאן. לאחר מכן הוא עבר בהצלחה את הבדיקות רפואיות, חתם על החוזה, קיבל את החולצה מספר 21 והשלים באופן רשמי את הקאמבק המרגש אל הרוסונרי.

החלוץ השבדי בן ה-38 נראה מחויך עם נחיתתו וסיפק ציטוטים ראשונים ברשתות החברתיות שכבר הצליחו להלהיט את כל האוהדים: "אני שמח מאוד לחזור. זה רגע מאוד מרגש עבורי, תמיד אמרתי שמילאן היא הבית שלי ולבסוף אני שוב כאן. הייתי בהרבה קבוצות אחרות, אבל סוף סוף אני חוזר, זה מה שחשוב. אני כאן. אני מחכה בסן סירו ומקווה לפוצץ אותו כמו פעם".

אחרי שנחת זלאטן נכנס לרכב שנחסם על ידי האוהדים שהגיעו לקבל אותו. הם שרו לכבודו וביקשו ממנו לרדת. ביום שני מחכה לחלוץ הוותיק המבחן הראשון שלו, כאשר קבוצתו החדשה-ישנה תארח את סמפדוריה. דבר אחד בטוח – הסן סירו יהיה מלא לכבודו. כעת כל שנותר לנו הוא לחכות ולראות האם השבדי שוב יצליח להשאיר את כולנו עם פה פתוח, ואם לומר את האמת – קשה להמר נגדו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי