בדקה ה-91: אימובילה קבע מהפך והעניק ללאציו 1:2 על ברשיה

צ'ירו אימובילה חוגג עם פליפה קאייסדו
צ'ירו אימובילה חוגג עם פליפה קאייסדו | Marco Rosi/Getty Images

החלוץ הלוהט (19 שערים) של סימונה אינזאגי השלים צמד בתוספת הזמן והעניק 3 נקודות יקרות לקבוצתו, שרשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. באלוטלי כבש ראשון עבור העולה החדשה. רומא הפסידה 2:0 לטורינו

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת שבועיים, הליגה האיטלקית שבה היום (ראשון) לפעילות והמחזור ה-18 נפתח עם מפגש מסקרן בין ברשיה ללאציו, שהצליחה להשיג 1:2 דרמטי. מאוחר יותר ורונה ניצחה 2:0 את ספאל בחוץ, גנאוה ניצחה 1:2 את ססואולו ובמשחק הנעילה טורינו הפתיעה את רומא עם 0:2 באולימפיקו.

מחר יתקיימו שישה משחקים נוספים אשר ינעלו את המחזור – מילאן וזלאטן איברהימוביץ' ישחקו מול סמפדוריה, יובנטוס תארח את קליארי ולגולת הכותרת אינטר תתארח אצל נאפולי. בנוסף, בולוניה תפגוש את פיורנטינה, אטאלנטה ראש בראש מול פארמה ולצ'ה תשחק מול אודינזה.

ברשיה – לאציו 2:1
האורחת הגיעה למשחק ברצף יוצא מן הכלל של שמונה ניצחונות ליגה רצופים, אך נראה שחזרה עם מעט חלודה והתקשתה מאוד מול יריבתה מהתחתית. ברשיה, אשר נמצאת מתחת לקו האדום, עשתה חיים לא פשוטים לקבוצה של סימונה אינזאגי ועלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-18. כובש השער היה, מי אם לא הוא, מריו באלוטלי, שקיבל כדור עומק מצוין ומתוך הרחבה סיפק סיומת מצוינת.



מריו באלוטלי חוגג עם שחקני ברשיה (Marco Rosi/Getty Images)

המשחק קיבל תפנית בדקה ה-40, כאשר פליפה קאייסדו מלאציו נתפס במכוון בתוך הרחבה על ידי קשר ברשיה, אנדראה ציסטנה, שהורחק באדום ישיר. מי שתרגם את הפנדל ל-1:1 מוצדק היה צ'ירו אימובילה, עם כדור מדויק אל הרשת. האורחת לחצה ולחצה במחצית השנייה ולא הצליחה להשיג את שער היתרון למרות החיסרון המספרי של ברשיה, עד שהסקורר הענק שלה שוב הגיע לעזרתה.

זה קרה בדקה ה-91 אחרי דקות מורטות עצבים מבחינת התכולים, ואימובילה השלים צמד ומהפך עם כדור שטוח ומדויק מתוך הרחבה. השער יקר הערך היה ה-19 שלו העונה (ב-17 משחקי ליגה בלבד). נתון פשוט יוצא דופן שממשיך את הרצף הנהדר של הקבוצה מהמקום השלישי, אשר נמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד משתי המוליכות – אינטר ויובנטוס.

רומא – טורינו 2:0
אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, שכללו ארבעה ניצחונות, רומא רשמה הפסד ביתי מפתיע לטורינו. הקפטן ומלך השערים של הקבוצה אנדראה בלוטי העלה את האורחת ליתרון על סף המחצית הראשונה עם פצצה ברגל שמאל. רומא חיפשה את השוויון אבל שוב ידה של טורינו הייתה על העליונה, עם פנדל מדויק של בלוטי שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. למרות ההפסד רומא נותרה במקום הרביעי, טורינו עלתה זמנית למקום התשיעי.

תוצאה נוספת
גנואה – ססאולו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי