בולוניה הדהימה את רומא עם 2:3, צמד אדיר לבארו

מוסא בארו חוגג עם ריקרדו אורסוליני
מוסא בארו חוגג עם ריקרדו אורסוליני | Paolo Bruno/Getty Images

הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' הביכה את הג'יאלורוסי באולימפיקו. החלוץ הצעיר שמושאל מאטאלנטה עם שני שערים גדולים, אורסוליני הוסיף. בספרד, אלאבס גברה על אייבר

קבוצות: בולוניה רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-23 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם משחק בין רומא לבולוניה, שסיפק לנו דרמה גדולה. הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ', שהיא ללא ספק אחת מהפתעות העונה, רשמה 2:3 מרשים באולימפיקו ומנעה מהמארחת לעלות לטופ ארבע.

בלי קשר ליתר תוצאות המחזור, רומא תסיים אותו במקום החמישי, אך אטאלנטה מהמקום הרביעי יכולה לפתוח עליה פער. בולוניה, מנגד, עלתה זמנית למקום השישי ובהתאם לשאר התוצאות היא עלולה לרדת עד למקום ה-11. 

ריקרדו אורסוליני העלה את האורחת בדקה ה-16 ליתרון עם סיומת קלה מתוך הרחבה אחרי טעות של כריס סמולינג, והג'יאלורוסי השוו שש דקות מאוחר יותר בזכות שער עצמי אומלל של סטפנו דנסוויל, ששלח את הכדור לתוך שערו אחרי מסירת רוחב של אלכסנדר קולארוב.


שחקני בולוניה חוגגים (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

הדבר לא פגע בדנסוויל, שארבע דקות בלבד לאחר מכן מסר למוסא בארו. החלוץ חתך מהאגף השמאלי למרכז ושלח בעיטה אדירה לעבר החיבורים הרחוקים של פאו לופס וקבע 1:2. בדקה ה-51 בארו, שמושאל מאטאלנטה, השלים צמד עם שער לא פחות גדול.

השחקן בן ה-21 קיבל כדור במרכז המגרש ודהר קדימה עד לשער, כשבדרך הוא פשוט מביך את בלם רומא, ג'אנלוקה מנ'ציני ומסיים בנינוחות מול השוער. הנריק מחיטריאן צימק בדקה ה-72 בנגיחה וקיווה לייצר מומנטום עבור קבוצתו, אך בדקה ה-80 בראיין קריסטנטה הורחק אחרי שדרך על אחד משחקני בולוניה, שסיימה מאושרת את ההתמודדות.

גם בספרד נפתח הערב המחזור ה-23, כאשר אלאבס אירחה את אייבר וניצחה 1:2. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-46, בזכות סיומת פשוט נהדרת של לוקאס פרס מקרוב אחרי כדור רוחב של חוסלו. 20 דקות לאחר מכן, אוליבר בורק הכפיל את התוצאה מתוך הרוחב אחרי מסירה של אלייש וידאל.

פביאן אורייאנה צימק עבור הבאסקים עם בעיטה אדירה מ-17 מטרים בדקה ה-83, אך זה לא הספיק. בכך, אלאבס קטעה רצף של שני משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-13 באופן זמני, בעוד אייבר נותרה במקום ה-16 והיא רחוקה שש נקודות מהמקום ה-18, שם נמצאת לגאנס מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי