בקרוב בישראל? חלוץ נאפולי נקנס בעקבות התחזות ברחבה

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | Francesco Pecoraro/Getty Images

מיליק ספג עונש בסך 2,000 יורו אחרי ההצגה מול לצ'ה. ברביעי החלוץ וקבוצתו יפגשו בחצי גמר הגביע את אינטר (21:40, ספורט1), שמגיעה אחרי ה-2:4 המופלא על מילאן וכיבוש פסגת הסרייה A. לוקאקו יקבל מנוחה?

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)

כשהיא בעיצומה של העונה הטובה ביותר שלה בשנים האחרונות, אינטר תעמוד מחר (רביעי, 21:40 ספורט1) בפני מבחן רציני, כשתתמודד במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי נגד נאפולי באצטדיון הסן סירו, שצפוי להיות מלא עד אפס מקום. יהיה זה משחק ראשון מבין שניים, כאשר הגומלין יתקיים בעוד כשלושה שבועות.

הנראזורי מגיעים באופוריה אחרי שביום ראשון האחרון הם השיגו ניצחון יוקרתי ועוצמתי שהעלה אותם לפסגת הליגה האיטלקית, כאשר חזרו מפיגור 2:0 במחצית מול היריבה הכי גדולה שלהם, מילאן, ל-2:4 מופלא.

אנטוניו קונטה יגיע למשחק מחר עם סגל כמעט מלא, כשרק רוברטו גליארדיני והשוער סמיר הנדנוביץ' צפויים להחמיץ את ההתמודדות. לאוטרו מרטינס, שריצה הרחקה בליגה והחמיץ את הדרבי, צפוי לחזור לחוד. מי שעל פי התקשורת האיטלקית יקבל מנוחה יהיה רומלו לוקאקו, שנמצא בכושר פנטסטי, אך צפוי להתחיל על הספסל. החלוץ הבלגי החמיץ רק משחק אחד העונה, נגד ברצלונה בליגת האלופות, אז לא היה כשיר למפגש, ומי שצפוי לפתוח מחר הוא אלכסיס סאנצ'ס.


אנטוניו קונטה ורומלו לוקאקו (Francesco Pecoraro/Getty Images)

לא סתם המאמן מתכנן להעניק מנוחה. ביום ראשון מחכה לו קרב לא פחות חשוב מהאחרון מול מילאן. ליובנטוס שבמקום השני מספר נקודות זהה לזה של אינטר, כאשר ללאציו השלישית נקודה אחת פחות משתי המוליכות. אותה לאציו תארח באולימפקו בתחילת השבוע הבא את הכחולים-שחורים, שיעשו הכל כדי לשמור על הפסגה.

סטפן דה פריי, בלמה של אינטר, שחזר את הרגעים מהשער השלישי של קבוצתו בדרבי, כשנגח נהדר אל הרשת והפך את התוצאה: "אני אזכור את הרגע הזה כל החיים. פשוט צללתי לכיוון הכדור ואחר כך ראיתי זה ברשת.  המשחק שמחכה לנו ביום ראשון הוא מסוג המשחקים שכל אחד רוצה להשתתף בהם. עכשיו יש שלוש קבוצות שנלחמות על האליפות". 

מנגד, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו מגיעה למילאנו כשהיא יודעת שאין לה מה להפסיד ומקווה שתמתיק את העונה המסויטת בליגה עם גביע שישי בתולדותיה. אחרי שהדיחה ברבע הגמר את לאציו הנפלאה, הקבוצה מדרום איטליה תתמודד מול אינטר, לה הפסידה 3:1 בבית רק לפני כחודש. 


ג'נארו גאטוסו (Francesco Pecoraro/Getty Images)

אחרי הפסד צורם ללצ'ה במשחק האחרון בליגה, שהוריד אותם למקום ה-11, התכולים ירצו לעשות הכל כדי להבקיע בחוץ ולהשיג תוצאה טובה לפני משחק הגומלין. מלך השערים של נאפולי, ארקדיוש מיליק צפוי למשוך את רוב תשומת הלב של הגנת אינטר, כשלצידו ישחק לורנצו אינסינייה. פאוזי גולאם פצוע ולא ייכלל בסגל למשחק.

אגב, מיליק "זכה" היום בקנס של 2,000 יורו על כך שהתחזה במשחק האחרון מול לצ'ה ברחבת היריבה במטרה לסחוט כדור עונשין מ-11 מטרים. מדובר בתקדים אותו פסק  ג'רארדו מסטרנדריאה, השופט של ההתאחדות האיטלקית לענייני הסרייה A.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי