צפו בתקציר: 0:1 לנאפולי על אינטר בחצי גמר הגביע, שער נהדר לפביאן

כריסטיאן אריקסן מאוכזב
כריסטיאן אריקסן מאוכזב | Emilio Andreoli/Getty Images

דווקא אחרי הניצחון מול מילאן שהעלה אותם לפסגת הליגה, הנראזורי נכנעו לחניכיו של גאטוסו, שנהנו משער גדול של הספרדי (57). הגומלין ב-5 במרץ

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)
דווקא אחרי ה-2:4 המרשים בדרבי מול מילאן, אינטר נכנעה הערב (רביעי) 1:0 בסן סירו לנאפולי בחצי גמר הגביע  האיטלקי. הנראזורי שלטו בכדור, אך לא הצליחו להיות מספיק מסוכנים ובטח שלא חדים, ואפשר להגיד שלא הגיע להם לנצח. הקבוצה מדרום איטליה טרם העפילה לגמר, שכן מדובר במשחק הראשון מבין שניים, אך השיגה יתרון נהדר עם שער חוץ, כאשר הגומלין יתקיים ב-5 במרץ. אגב, ההתמודדות השנייה של חצי הגמר תתקיים מחר, כשיובנטוס תפגוש את מילאן (21:40, ספורט1).
 
 
המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של הנראזורי, אך שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבים מסוכנים. ב-20 הדקות הראשונות עוד ראינו כמה בעיטות מרחוק משני הצדדים, כאשר דריס מרטנס היה הכי קרוב, אך לא מעבר לכך. רק בתוספת הזמן סוף סוף נרשם מצב טוב ואמיתי מתוך הרחבה, אך פיוטר זילינסקי החמיץ מול דניאלה פאדלי, והחצי הראשון הסתיים בתוצאה מאופסת וביכולת מאכזבת במיוחד, בעיקר של אינטר.
 
 
את המחצית השנייה הקבוצה של אנטוניו קונטה פתחה הרבה יותר טוב ולחצה, אך דווקא בדקות אלו נאפולי כבשה במצב הראשון שלה בתוך החצי השני, ואיזה שער נהדר זה היה. פביאן רואיס בביצוע פנטסטי כבש בדקה ה-57 עם כדור נהדר מ-17 מטרים אל החיבורים והעניק שער חוץ חשוב במיוחד לקבוצה של ג'נארו גאטוסו. 


רומלו לוקאקו מאוכזב (Emilio Andreoli/Getty Images)
 

 
בדקה ה-74 מאמן אינטר החליט לשנות את מערך שלושת הבלמים שהוא כל כך מאמין בו שבחר להכניס את אלכסיס סאנצ'ס על חשבונו של ויקטור מוזס. אגב, כריסטיאן אריקסן, ששוב לא עלה ב-11, נכנס כמחליף בדקה ה-65. גם צמד השחקנים הללו לא הצליח לעזור לקבוצה ממילאנו להשיג את השוויון המיוחל, על אף לחץ כבד לקראת הסיום, והם ינסו בגומלין להפוך את הקערה על פיה.
 
 
אז לפני הגומלין שיתקיים בעוד כשלושה שבועות, לאינטר מפסגת הליגה האיטלקית מחכה ביום ראשון קרב ענק מול לאציו באולימפיקו. הנשרים נמצאים במקום השלישי עם נקודה אחת פחות מהכחולים-שחורים (כשליובנטוס מספר נקודות זהה לזה של הנראזורי), ואסור להם למעוד אם הם רוצים לשמור על פסגת הסרייה A. מן העבר השני, נאפולי תשחק גם היא ביום ראשון, כשתפגוש בחוץ את קליארי.


אנטוניו קונטה (Emilio Andreoli/Getty Images)


ג'נארו גאטוסו (Emilio Andreoli/Getty Images)

הרכבים
אינטר: דניאלה פאדלי, מילאן שקריניאר (דנילו ד'מברוסיו, 46), סטפן דה פריי, אנדראה באסטוני, ויקטור מוזס (אלכסיס סאנצ'ס, 74), כריסטיאנו ביראגי, ניקולו בארלה, סטפנו סנסי (כריסטיאן אריקסן, 66), מרסלו ברוזוביץ', רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס.

נאפולי: דויד אוספינה, ג'ובאני דה לורנצו, קוסטאס מנולאס, ניקולה מקסימוביץ', מריו רוי, דייגו דמה, פביאן רואיס, פיוטר זילינסקי (אלאן, 82), אליף אלמאס, חוסה קאייחון (מתאו פוליטאנו, 78), דריס מרטנס (ארקדיוש מיליק, 73).


פביאן רואיס בחימום (הטוויטר הרשמי של נאפולי)

מהלך המשחק
אינטר פתחה בשליטה והמצב הראשון שלה הגיע בדקה השישית, כאשר ויקטור מוזס קיבל כדור באגף הימני ומסר לאחור לעברו של מרסלו ברוזוביץ', שבעט חלש לידיים של דויד אוספינה. בדקה ה-11 חוסה קאייחון העביר כדור רוחב נהדר לדריס מרטנס, שבעט בנגיעה אחת מתוך הרחבה, אך הכדור שלו היה גבוה.


לאוטרו מרטינס (Emilio Andreoli/Getty Images)

בדקה ה-16 חור במרכז השדה של נאפולי הותיר את לאוטרו מרטינס חופשי. החלוץ הארגנטינאי התקדם, אך הבעיטה שלו הייתה רעה ואוספינה אסף בקלות את הכדור. 12 דקות לאחר מכן, כריסטיאנו ביראגי לקח כדור חופשי מ-25 מטרים ובעט בעוצמה לעבר החיבורים, אך פספס את המסגרת.


ניקולו בארלה (Emilio Andreoli/Getty Images)

בתוספת הזמן של החצי הראשון סוף סוף נרשם מצב אמיתי מתוך הרחבה – מרטנס מצא את פיוטר זילינסקי בתוך הרחבה, הקשר ניסה להקפיץ מעל דניאלה פאדלי, שהדף. אגב, לאחר ההדיפה הכדור פגע בידו של סטפן דה פריי בתוך הרחבה, אך השופט החליט שאין הצדקה לפנדל והקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה מאופסת.


דריס מרטנס (Emilio Andreoli/Getty Images)

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, בהן אינטר שלטה, היא גם הגיעה למצב הראשון שלו. ניקולו בארלה הגביה כדור לרחבה, רומלו לוקאקו נגח, אך אוספינה קלט. דווקא לאחר דקות טובות של הנראזורי, נאפולי עלתה ל-0:1. פביאן רואיס קיבל כדור על סף הרחבה, ביצע דאבל פס פנטסטי עם ג'ובאני די לורנצו ובעט כדור מסובב ויפהפה אל בין החיבורים מ-17 מטרים. שער פשוט נהדר של הקשר הספרדי.


שחקני נאפולי חוגגים (Emilio Andreoli/Getty Images)

כריסטיאן אריקסן, שנכנס לשחק בדקה ה-66 במדי אינטר, ניסה את כוחו בדקה ה-72 עם בעיטה עוצמתית ממרחק ברגלו השמאלית, אך פספס את המסגרת. ארבע דקות לאחר מכן, הזדמנות מסוכנת במיוחד של המארחת – לוקאקו היה מוקף בשלושה שחקנים בתוך תיבת החמש ואמנם בעט לעבר השער, אך לא הצליח להבקיע בתוך סבך השחקנים.

ויקטור מוזס שומר על פיוטר זילינסקי (Emilio Andreoli/Getty Images)

בדקה ה-86 שוב אריקסן ניסה את כוחו ממרחק ובעט כדור חד בחצי גובה, שנבלם על ידי שחקן הגנה של התכולים ויצא לקרן. עמוק בתוך תוספת הזמן, שארכה כארבע דקות, לוקאקו מצא את דנילו ד'מברוסיו בתוך הרחבה, אך המגן החמיץ והותיר את התוצאה בעינה בסיום – 0:1 לזכות נאפולי.


דניאלה פאדלי עוצר את פיוטר זילינסקי (Emilio Andreoli/Getty Images)


דייגו דמה שומר על לאוטרו מרטינס (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי