בצרפת טוענים: ראנגניק כבר חתם במילאן. בהנהלה מכחישים

ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק | Reinaldo Coddou H./Bongarts/Getty Images

הרוסונרי מחפשים מחליף לפיולי בעונה הבאה ולפי 'לאקיפ' איבן גאזידיס כבר החתים את המנהל הספורטיבי של לייפציג. אליוט מנג'מנט ממשיכים לתת גיבוי למאמן, בעוד מאלדיני ובובאן רוצים את אלגרי

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

למרות השינוי החיובי במומנטום החיובי של מילאן במחזורים האחרונים, באיטליה ממשיכים לדווח שהנהלת הרוסונרי מחפשת מחליף לסטפנו פיולי כאשר המועמד הבכיר להגיע במקומו הוא המאמן הספורטיבי של ר.ב. לייפציג ראלף ראנגניק שהוצע לו לעמוד על הקווים ובמקביל לנהל את גזרת הרכש.

בצרפת כבר טוענים שהעסקה כבר סגורה, לפי 'לאקיפ' ראנגניק כבר חתם בחשאיות על חוזה במילאן והוא יגיע אליה בעונה הבאה. אך קבוצת המשקיעים 'אליוט מנג'מנט' שמחזיקה בבעלותה של הקבוצה האיטלקית מכחישה וטוענת שמעולם לא נחתם על חוזה כזה ופיולי הוא המאמן עד להודעה חדשה.

לפי 'גאזטה דלו ספורט' פאולו מלדיני וזבונימיר בובאן רוצים מעדיפים להחתים בעונה הבאה את מסימיליאנו אלגרי שעזב את יובנטוס בסיום העונה וזכה עם מילאן באליפות האחרונה שלה בעונת 2010/11. אבל נראה שלצוות המקצועי לא תהיה השפעה לגבי זהותו של המאמן הבא, אלא למנכ"ל איבן גזידיס שרוצה להחתים את ראנגניק ואולי כבר החתים אותו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי