1:2 לנאפולי על ברשיה, שער גדול לפביאן. 3:3 בין בטיס למאיורקה

פביאן רואיס חוגג
פביאן רואיס חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

הקבוצה של ג'נארו גאטוסו עלתה זמנית למקום השישי באיטליה. צ'אנסיור כבש ראשון, אינסינייה (פנדל) והקשר הספרדי הלוהט הפכו. בספרד, תיקו משוגע בין האנדלוסים לעולה החדשה

קבוצות: בטיס נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) עם קרב מסקרן במיוחד בין נאפולי לברשיה, בו הפרטינופיי הצליחו לחזור מפיגור ולנצח 1:2. זה היה הניצחון השני ברציפות של הקבוצה, שטיפסה זמנית למקום השישי בטבלה. מנגד, המארחת רשמה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון והיא נמצאת עמוק מתחת לקו האדום, במקום ה-19.

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-26, כאשר קרן של סנדרו טונאלי, המכונה "אנדראה פירלו החדש", מצאה את ראשו של חון צ'אנסיור שבנגיחה נפלאה קבע 0:1 לזכות המארחת. נאפולי לא הצליחה להשוות עד המחצית, ועלתה לחצי השני בסערה.

כבר בדקה ה-49 היא השוותה. הקפטן, לורנצו אינסינייה, לקח על עצמו בעיטת פנדל ודייק. חמש דקות לאחר מכן הגיע המהפך, כשפביאן רואיס הנהדר קיבל כדור באגף הימני, חתך לכיוון המרכז ושחרר כדור אדיר מחוץ לרחבה אל בין החיבורים הרחוקים ולרשת. השער הנפלא של הקשר הספרדי השאיר את היתרון אצל הקבוצה של ג'נארו גאטוסו עד לסיום, בו חגגה שלוש נקודות נוספות בתקווה, אולי, לצאת לדרך חדשה, רגע לפני המפגש מול ברצלונה בליגת האלופות ביום שלישי.

גם בספרד נפתח הערב המחזור ה-25. בטיס ומאיורקה נפרדו ב-3:3 משוגע. קוצ'ו הרננדס העלה את העולה החדשה ליתרון עם וולה גדול בדקה ה-16, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן סרחיו קנאלס השווה בפנדל מדויק. בדקה ה-27 היתרון חזר למאיורקה בהתקפה נהדרת, בסיומה טאקה קובו (המושאל מריאל מדריד) מצא את אנטה בודימיר, שסיפק סיומת נהדרת מקרוב וקבע 1:2.

האנדלוסים זכו לפנדל נוסף והשוו ל-2:2 בדקה ה-35, כאשר הפעם נביל פקיר היה זה שלקח את כדור העונשין. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה חואקין הבלתי נגמר קבע מהפך ו-2:3 לבטיס עם פריצה נהדרת מהאגף השמאלי לכיוון המרכז ובעיטה מצוינת לרשת (השביעי העונה בליגה של השחקן בן ה-38). תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-70, כשטאקה קובו המרשים התקדם עם הכדור ממרכז המגרש לכיוון הרחבה ובעט ברגל ימין לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי